هجوم مردم برای خرید خودرو منطقی نیست/ حباب در قیمت خودرو


هجوم مردم برای خرید خودرو منطقی نیست/ حباب در قیمت خودرو

رئیس انجمن همگن قطعه‌سازان کشور با اشاره به اینکه اخذ عوارض از خودروهای گران موجب افزایش قیمت این خودروها می‌شود، گفت: به نظر من آلودگی هوا ربطی به خودروهای گران قیمت ندارد.

محمدرضا نجفی منش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه آلودگی هوا ربطی به نوع خودروهای موجود در کشور ندارد گفت: نوع سوخت مصرفی در خودروهای کشور مشکل دارد که باید ارتقا یابد

وی با اشاره به اینکه پرداخت عوارض از سوی مالکان خودروهای گران قیمت هیچ تاثیری در کاهش آلودگی هوا ندارد افزود: شورای شهر تهران باید به منظور برطرف کردن مشکل آلودگی هوا راهکارهای دیگری را عملیاتی کند.

نجفی منش با اشاره به اینکه در شرایط کنونی قیمت خودرو در کشور حباب دارد، افزود: شکاف قیمت بین نرخ کارخانه و بازار موجب آشفتگی بازار خودرو شده است.

رئیس انجمن همگن قطعه سازان کشوراضافه کرد: در شرایطی که بازار خودرو به لحاظ قیمت با روند افزایشی روبه‌روست بازهم شاهد هستیم که مردم برای خرید خودرو به محض باز شدن سایت هجوم می آورند که جای تأسف دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همچنان قیمت خودرو در کشور حباب دارد به نظر من خرید خودرو در شرایط کنونی عاقلانه نیست هر چند نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم که دلالان و سوداگران در پی سوداگری خود در بازار خودرو هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز