مرسدس بنز “ای کلاس” با سیستم پارک از راه دور | فیلم


E-کلاس 2017 یک مدل بسیار مهم برای مرسدس بنز است، نشانه آن هم بازگشت افسانه‌ای موتورهای شش سیلندر خطی این خودروساز به خط تولید است. نسل جدید E-کلاس موسوم به W213 نیز مجموعهٔ جدیدی از فن‌آوری‌ها، ازجمله سیستم‌های رانندگی مستقل را ارائه می‌کند. یکی از این امکانات سیستم کنترل پایلوت پارک یا پارک از راه دور است که بسیار شبیه به تکنولوژی پارک از راه...

E-کلاس ۲۰۱۷ یک مدل بسیار مهم برای مرسدس بنز است، نشانه آن هم بازگشت افسانه‌ای موتورهای شش سیلندر خطی این خودروساز به خط تولید است. نسل جدید E-کلاس موسوم به W213 نیز مجموعهٔ جدیدی از فن‌آوری‌ها، ازجمله سیستم‌های رانندگی مستقل را ارائه می‌کند.

یکی از این امکانات سیستم کنترل پایلوت پارک یا پارک از راه دور است که بسیار شبیه به تکنولوژی پارک از راه دوری که ب‌ام‌و برای همه مدل‌های جدید سری هفت ۲۰۱۶ به‌کار گرفته، هست. سیستم مرسدس اجازه می‌دهد تا راننده ماشین را در یک فضای تنگ به عقب و جلو حرکت دهد و همچنین خودرو را به‌منظور اجتناب از برخورد با موانع از راه دور هدایت کند.

تفاوت معنی‌داری بین سیستم پارک از راه دور دو خودروسازان وجود دارد. درحالی‌که رانندگان ب‌ام‌و ماشین خود را به‌وسیله کلید نمایشگر ب‌ام‌و پارک می‌کنند، رانندگان مرسدس به‌سادگی می‌توانند این کار را با یک اپلیکیشن تلفن هوشمند انجام دهند.

(۴۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...