توزیع «سبد حمایت غذایی» بین مددجویان کمیته امداد از اواخر هفته جاری


توزیع «سبد حمایت غذایی» بین مددجویان کمیته امداد از اواخر هفته جاری

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از توزیع سبد حمایت غذایی به مددجویان این نهاد به صورت نقدی در اواخر این هفته خبر دادو گفت: مددجویان می‌توانند مبالغ این سبد حمایتی را از طریق کارت یارانه خود دریافت کنند.

توزیع «سبد حمایت غذایی» بین مددجویان کمیته امداد از اواخر هفته جاری

به گزارش فانوس، فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره «توزیع سبد کالا بین نیازمندان»، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی که با دولت به ویژه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی انجام شده، قرار است به اقشار کم‌درآمد به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سبدهای حمایت غذایی داده شود.

وی ادامه داد: این کار در سنوات گذشته و در مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز و ماه رمضان انجام می‌شد و در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی، دولت پیش‌بینی کرده است تا این سبدها به این افراد داده شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه سرانه سبدهای حمایتی در گذشته ۴۵ تا ۱۳۰ هزار تومان بود، گفت:‌ این میزان سرانه به صورت نقدی در کارت یارانه مددجویان شارژ می‌شد و آنها باید برای تهیه سبدهای حمایتی به فروشگاه‌های اتکا، رفاه، تعاونی مصرف فرهنگیان و کوروش مراجعه می‌کردند و به اختیار کالاهای خود را تهیه می‌کردند.

رهبر خاطرنشان کرد: قرار است در این مرحله سرانه تعیین شده قبلی افزایش پیدا کرده و در کارت یارانه آنها شارژ شود و مددجویان مبالغ یاد شده را از طریق این کارت‌ها دریافت کنند.

وی درباره «زمان دریافت سبدهای کالایی از سوی مددجویان»، گفت: از اواخر همین هفته سبدهای حمایت غذایی مددجویان توزیع می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...