لوفتوس چیک: انگلیس در مسیر درستی قرار دارد؛ بوسکتس خیلی ساده کارش را انجام می دهد


لوفتوس چیک: انگلیس در مسیر درستی قرار دارد؛ بوسکتس خیلی ساده کارش را انجام می دهد

طرفداری- روبن لوفتوس چیک باور دارد که انگلیس می تواند زیر نظر گرت ساوتگیت به یکی از بهترین تیم های دنیا تبدیل شود. به گزارش اسکای، انگلیس در جام جهانی 2018 (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/991678) به مقام...

طرفداری- روبن لوفتوس چیک باور دارد که انگلیس می تواند زیر نظر گرت ساوتگیت به یکی از بهترین تیم های دنیا تبدیل شود.

به گزارش اسکای، انگلیس در جام جهانی 2018 به مقام چهارمی رسید ولی در سالیان اخیر مقابل قدرتمندترین تیم های دنیا به مشکل خورده است و این فرم در دیدار دوستانه اخیر مقابل اسپانیا هم ادامه داشت. به باور لوفتوس چیک انگلیس برای بازی کردن بر محور مالکیت توپ به فرصت نیاز دارد ولی می داند که سه شیرها به سوی ترقی حرکت می کنند.

فکر می کنم یقینا از پتانسیل لازم برخوردار هستیم. باید از باوری که برای تلاش کردن و تغییر دادن اوضاع نیاز است، برخوردار باشیم. در حال حاضر در دوره گذار هستیم و می خواهیم در کنار اسپانیا، فرانسه و آلمان به بهترین تیم دنیا تبدیل شویم. می خواهیم با آن ها رقابت کرده و بر فوتبال حکمرانی کنیم. در دوره گذاری هستیم که می خواهیم این ذهنیت را داشته باشیم که یکی از بهترین تیم های دنیا هستیم. می خواهیم این شجاعت را پیدا کنیم تا در فضاهای باریک بازی کنیم و به جای استفاده از توپ های بلند، فوتبال بازی کنیم. این روند زمان می طلبد ولی ما در حال حرکت در این مسیر هستیم.

لوفتوس چیک بازی با اسپانیا را از روی نیمکت تماشا کرد و به طور خاص تحت تاثیر عملکرد سرخیو بوسکتس قرار گرفت.

قد و قواره او همانند قد و قواره یک فوتبالیست نیست؛ او قد بلند و قلدر است ولی در عین حال ذهن سریعی دارد. می داند که حرکت بعدی اش چه خواهد بود و مدت زمان زیادی را صرف کار با توپ می کند. بوسکتس بسیار ساده و با یک یا دو لمس توپ کارش را انجام می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل