کاسپر اشمایکل: تمدید قرارداد مگوایر نشان از جاه طلبی لسترسیتی دارد


کاسپر اشمایکل: تمدید قرارداد مگوایر نشان از جاه طلبی لسترسیتی دارد

طرفداری- به گفته کاسپر اشمایکل، تمدید قرارداد 5 ساله هری مگوایر با لسترسیتی (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1084448) نشان از جاه طلبی روباه ها در لیگ برتر دارد. به گزارش BT Sport، مدافع ملی پوش لسترسیتی در...

طرفداری- به گفته کاسپر اشمایکل، تمدید قرارداد 5 ساله هری مگوایر با لسترسیتی نشان از جاه طلبی روباه ها در لیگ برتر دارد.

به گزارش BT Sport، مدافع ملی پوش لسترسیتی در طول تابستان دائما به منچستریونایتد لینک می شد ولی در نهایت مدت حضورش در ورزشگاه کینگ پاور را تمدید کرد. اشمایکل در واکنش به این موضوع گفته است:

این خبر خیلی خوبی است. هری از روز اول بازیکن مهمی برای تیم بوده است. تعهد او نسبت به باشگاه برای پنج سال دیگر نشانه خیلی خوبی است. این حرکت بیانیه ای از سوی مالکان باشگاه است که نشان می دهد آن ها می خواهند بهترین بازیکنان شان را نگه دارند. ما در موقعیتی نیستیم که مجبور به فروش باشیم؛ می خواهیم پی ریزی کنیم و هری بخش مهمی از این ماجرا است. او در فصل جاری فرم خوبش در جام جهانی را ادامه داده و بازیکن بسیار با کلاسی است. بسیار خوش شانس هستیم که او را در اختیار داریم.

لسترسیتی تابستان امسال ریاض محرز را از دست داد ولی آن ها طی سالیان اخیر به خوبی خودشان را تقویت کرده اند. به تازگی دمارای گری و بن چیلول نیز به تیم ملی انگلیس دعوت شدند تا شمار ملی پوش های لسترسیتی بیش از پیش شود.

ما چند بازیکن جوان خوب انگلیسی همچون دمارای و چیلی در اختیار داریم. جیمز مدیسون هم هست که کاملا مناسب لیگ برتر است. همیشه انتقال از چمپیونشیپ به لیگ برتر دشوار است و او عین آب خوردن این کار را انجام داده است. وافعا تحت تاثیر عملکرد همه آن ها قرار گرفته ام. آن ها نه تنها حالا، بلکه در آینده هم نقش مهمی در تیم ما ایفا خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا