بسیجیان باید در مقابله با جنگ اقتصادی نقش آفرین باشند


بسیجیان باید در مقابله با جنگ اقتصادی نقش آفرین باشند

گناباد - ایرنا - معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان باید در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان نقش آفرینی بیشتر داشته و مسئولین نیز از ظرفیتهای این بخش بیشتر استفاده کنند.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین ظریفی روز سه شنبه در مراسم پایانی رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) بسیج گناباد افزود: اقدامات بسیج در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان باید از منازل شروع و به تدریج در جامعه نهادینه شود.
وی اظهار داشت: شکست در جنگ اقتصادی بستر ناکامی در سایر جنگها را هموار می کند لذا باید با درایت و ایستادگی، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت.
وی گفت: بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هر عرصه که وارد شدند موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان شدند و اگر بسیج در صحنه حضور نداشته باشد و معاندان و توطئه های آنها را خوب نشناسیم، شکست می خوریم.
معاون قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه افزود: بسیجیان آمادگی دارند در جنگ اقتصادی هم مانند سایر نبردها مقابل توطئه ها و سیاستهای خصمانه دشمنان بایستند و آنها را ناکام گذارند.
وی اظهار داشت: تازمانی که بسیج و تفکر بسیجی در کشور وجود دارد هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند.
وی از رزمایش محمدرسول الله (ص) به عنوان نمادی از توانمندی بسیجیان یاد کرد و گفت: بسیج با الهام از تفکر شهادت طلبی توانمندی خود را به رخ دشمنان و جهانیان می کشد.
رزمایش مزبور همزمان با سراسر کشور در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.
50 هزار نفر از جمعیت 88 هزار نفری گناباد در قالب پایگاهها و گردانهای بسیج سازماندهی شده اند.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403