بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب وی


دنیل جیکوب رادکلیف که همگان او را با بازی در نقش هری پاتر در به یاد دارند، علاوه بر حضور وی در هفت مجموعه فیلم هری پاتر که در سال 2001 با فیلم هری پاتر و سنگ جادو شروع شد و با فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ(1،2) در سال 2010 و 2011 به پایان رسید، همچنین بازی در بسیاری از فیلم های سینمایی، تلویزیونی و تئاتر را نیز تجربه کرده است. برای آشنایی با تمامی...

دنیل جیکوب رادکلیف که همگان او را با بازی در نقش هری پاتر در به یاد دارند، علاوه بر حضور وی در هفت مجموعه فیلم هری پاتر که در سال ۲۰۰۱ با فیلم هری پاتر و سنگ جادو شروع شد و با فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ(۱،۲) در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به پایان رسید، همچنین بازی در بسیاری از فیلم های سینمایی، تلویزیونی و تئاتر را نیز تجربه کرده است. برای آشنایی با تمامی آثار وی در ادامه با بیوگرافی دنیل رادکلیف همراه شوید.

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویدنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف متولد ۲۴ ام ژوئیه سال ۱۹۸۹ میلادی در غرب شهر لندن در کشور انگلستان است. او تک فرزند می باشد، مادر و پدر دنیل نیز در زمان کودکی بازیگر بوده اند. پدرش آلن جورج رادکلیف از طبقه کارگر و از مذهب «پروتستان» در یک شهر از ایالت کانتی دان به نام بن بریج در کشور ایرلند شمالی بود که او یک نماینده ادبی می باشد. مادرش مارسیا گرشام که اصلیت خانوادگی او به لهستان و روسیه بر می گردد، در آفریقایی جنوبی متولد شده است و بزرگ شده حومه شهر ساوتند آن سی(وست کلیف آن سی) در منطقه اسکس در شمال شرقی لندن می باشد، وی از یهودیان انگلیس بوده و به عنوان استعدادیاب (بازیگری و تئاتر) شبکه بی بی سی برای فیلم های مختلف فعالیت داشته است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی دنیل رادکلیف آشنا خواهید شد.

دنیل رادکلیف دوران تحصیلی خود را در مدرسه ی پسرانه ساسکس سپری می کرد. اما بعد از انتشار فیلم سینمایی هری پاتر و سنگ جادو، بدلیل رفتارهای خصمانه بعضی از دانش آموزان، حضور در مدرسه ساسکس برای وی دشوار می شود، تا حدی که مجبور شد تحصیلات اش را با معلم خصوصی ادامه دهد. دنیل پس از پایان دوران مدرسه در دانشگاه لندن توانست نمره A آزمون سطح پیشرفته در سال ۲۰۰۶ را کسب نماید، اما به یکباره تصمیم گرفت مدتی استراحت کند و به دانشگاه نرود، چرا که می خواست به عنوان یک تجربه نامتعارف دانشگاهی به کار و نوشتن بپردازد.

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس کودکی دنیل رادکلیف در نقش هری پاتر

در بیوگرافی دنیل رادکلیف آمده است که شروع بازیگری وی در مدرسه و از سن ۶ سالگی بوده است. اما آغاز فعالیت حرفه ای وی در سال ۱۹۹۹ با بازی در فیلم تلویزیونی «دیوید کاپرفیلد» است، که این فیلم برگرفته شده از رمان «دیوید کاپرفیلد» به نویسندگی چارلز دیکنز می باشد. دنیل در آن زمان با ۱۰ سال سن نقش دیوید کاپرفیلد جوان را برعهده داشت.

کارگردان فیلم هری پاتر یعنی کریس کلمبوس با توجه به خواسته نویسنده رمان های هری پاتر یعنی رولینگ پس از دیدن بازی دنیل رادکلیف در فیلم دیوید کاپرفیلد، خواهان حضور وی به عنوان نقش اصلی فیلم هری پاتر شد. اما پدر و مادر دنیل با حضور وی در بخش های از فیلم مخالفت نمودند، که پس از مدتی پدر و مادرش مشروط بر اینکه از نفوذ رسانه ها در زندگی شخصی رادکلیف ممانعت به عمل آید، با حضور دنیل در این فیلم موافقت کردند. هرچند بعدها دنیل در بخشی از مصاحبه اش با روزنامه«دیلی میرر» بیان کرد که دلیل مخالفت پدر و مادرش این بود که براساس قرارداد تمام هفت قسمت فیلم هری پاتر باید در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا فیلم برداری می شد . طبق یک گزارش میزان دستمزد دنیل رادکلیف برای نقش هری یک میلیون پوند بود، که از نظر رادکلیف این میزان دستمزد برایش خیلی مهم نبود.

در فیلم های هری پاتر دو شخصیت دیگر به عنوان دوست هری پاتر به نام های رون ویزلی و هرمیون گرنجر نیز حضور داشتند. که ایفای این نقش ها بر عهده «روپرت گرینت» و «اما واتسون» بود و از میان هزاران کودکی که در سال ۲۰۰۰ برای این دو شخصیت فیلم تست داده بودند، برگزیده شدند.

رادکلیف در بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۱۱ میلادی علاوه بر بازی در مجموعه فیلم های هری پاتر، در فیلم پسران دسامبر، زنان سیاه پوش و همچنین کشتن عزیزانتان در سال ۲۰۱۳ نیز حضور داشته است.

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس دنیل رادکلیف در نمای از فیلم هری پاتر

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویدنیل جیکوب رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس دنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب وی ژست خاص دنیل رادکلیف

در ادامه بیوگرافی دنیل رادکلیف می توانید از کارنامه هنری وی در تلویزیون و تئاتر و آثار سینمایی رادکلیف به عنوان بازیگر و همچنین تعداد بیشتری از عکس های جذاب و متفاوت وی دیدن نماید.

فیلم های سینمایی دنیل رادکلیف

۲۰۰۱/ خیاط پاناما ۲۰۰۱/ هری پاتر و سنگ جادو ۲۰۰۲/ هری پاتر و تالار اسرار ۲۰۰۴/ هری پاتر و زندانی آزکابان ۲۰۰۵/ هری پاتر و جام آتش ۲۰۰۷/ هری پاتر و محفل ققنوس ۲۰۰۷/ پسران دسامبر ۲۰۰۹/ هری پاتر و شاهزاده دورگه ۲۰۱۰/ هری پاتر و یادگاران مرگ ۱ ۲۰۱۱/ هری پاتر و یادگاران مرگ ۲ ۲۰۱۲/ زن سیاه پوش ۲۰۱۳/ کشتن عزیزانتان ۲۰۱۴/ شاخ ها ۲۰۱۴/ حرف اف ۲۰۱۵/ موقعیت فجیع ۲۰۱۵/ ویکتور فرانکنشتاین ۲۰۱۵/ اکنون مرا می بینی ۲ ۲۰۱۶/ مرد ارتش سوئیسی ۲۰۱۷/ جنگل ۲۰۱۸/ هیولای باربر

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویدنیل رادکلیف در نقش هری پاتر در ۱۱ سالگی

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس دنیل رادکلیف بازیگر انگلیسی فیلم هری پاتر

فیلم های تلویزیونی دنیل رادکلیف

۱۹۹۹/ دیوید کاپرفیلد ۲۰۰۵/ فولی و مک‌کول: این راه به سمت بالا ۲۰۰۶/ افزودنی های پیشنهاد شده ۲۰۰۷/ پسر من جک ۲۰۱۰،۲۰۱۴/ سیمپسون ها ۲۰۱۰/ کیوآی ۲۰۱۲/ ساتردی نایت لایو ۲۰۱۲/ مرغ ربات ۲۰۱۲/ آیا من برای شما اخبار آوردم ۲۰۱۲،۲۰۱۸/ نوت بوک دکتر جوان

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکسی از دنیل رادکلیف در فیلم هری پاتر

مجموعه تئاترهای دنیل رادکلیف

۲۰۰۲/ نمایش نامه ای که من نوشتم، تئاتر ویند هام ۲۰۰۷/ اکوس، تئاتر گیلگاد ۲۰۰۸،۲۰۰۹/ اکوس، تئاتر برادهرست ۲۰۱۱،۲۰۱۲/ چگونه واقعا بدون تلاش به موفقیت در کسب و کار رسید، تئاتر آل هیرچفلید ۲۰۱۳/ چلاق آیشمان، تئاتر نوئل بزدل ۲۰۱۴/ چلاق آیشمان، تئاتر کرت

موزیک ویدئو دنیل رادکلیف

۲۰۱۲/ آغاز کنندگان، موزیک ویدئو برای اسلو کلاب

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس جذاب دنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس متفاوت دنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویدنیل رادکلیف در نمای از فیلم

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب وی دنیل رادکلیف بازیگر انگلیسی تبار

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویدنیل رادکلیف نقش اصلی فیلم های هری پاتر

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب وی عکس دنیل رادکلیف با تیپ رسمی

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب وی عکس جالب دنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس دیده نشده دنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس بامزه دنیل رادکلیف

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویگریم متفاوت دنیل رادکلیف در فیلم سینمایی

بیوگرافی دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر و عکس های جذاب ویعکس دنیل رادکلیف با مو های بلند

ضمن اینکه امیدواریم از مطالعه بیوگرافی دنیل رادکلیف و مشاهده عکس های این بازیگر انگلیسی توانا و بااستعداد لذت برده باشید، از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران و مراجعه به این بخش از دیگر تصاویر و عکس های چهره های مشهور ایرانی و خارجی دیدن نموده و با زندگی خصوصی هر یک بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟