گزارش اشتغال آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد


گزارش اشتغال آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه والش تریدینگ بر این باور است که آمارهای مثبت اشتغال آمریکا در ماه اوت می تواند فشار زیادی را بر قیمت طلا طی روزهای آینده وارد کند.

به گزارش رویترز، سین لاسک تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری والش تریدینگ تاکید کرد: امارهای اشتغال آمریکا در ماه اوت که کاملا مثبت بوده ، می تواند طی روزهای آینده به ضرر قیمت طلا تمام شود.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر می رسد ارزش دلار آمریکا تحت تاثیر آمارهای اشتغال و دستمزد در ماه اوت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و این به ضرر قیمت طلا است.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی اظهار داشت: به نظر من سطح حمایتی بعدی قیمت طلا در کوتاه مد ت 1185 دلار است و اگر این سطح حمایتی شکسته شود قیمت طلا تا 1165 دلار کاهش خواهد یافت.

باب هابرکورن تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز نیز گفت: آمارهای اشتغال آمریکا می تواند زمینه لازم برای افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو را فراهم کند و این مساله در نهایت به نفع ارزش دلار و به ضرر طلا خواهد بود.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی می شود در نشست 25 سپتامبر نیز یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟