دعوت شهرداری تهران از مردم برای حضور در تشییع پیکر 135 شهید گلگون کفن


دعوت شهرداری تهران از مردم برای حضور در تشییع پیکر 135 شهید گلگون کفن

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در بیانیه‌ای از شهروندان تهرانی برای حضور در مراسم تشییع 135 شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد.

دعوت شهرداری تهران از مردم برای حضور در تشییع پیکر 135 شهید گلگون کفنبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در بیانیه‌ای از شهروندان تهرانی برای حضور در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد.

متن بیانیه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به این شرح است:

با سلام و صلوات به روح پاک شهیدان راه حق؛ حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان که در هیچ شرایطی امام خود را تنها نگذاشتند.

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم شهیدپرور و قدردان ایران اسلامی در انتظار کاروانی از لاله‌های گلگون کفن، فرزندان میهن اسلامی هستند که با جان خود از عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کردند و لحظاتی ناب و بی بدیل در تاریخ حماسی کشور رقم زدند.

اکنون که به رغم دشمنی‌ها و کینه توزی‌های نظام استکبار و صهیونیزم بین‌الملل و فتنه‌انگیزی دست‌نشانده‌های منطقه‌ای آن‌ها به ویژه رژیم ضد مردمی عربستان سعودی، به پشتوانه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور همیشگی مردم غیور سرزمین عزیزمان، پرچم عزت ایران اسلامی همچنان بر بلندای قله امنیت و شکوه در اهتزاز است، استقبال با شکوه از پاسداران و قهرمانان این مرز و بوم همچون تیری بر چشم بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود.

بر کسی پوشیده نیست در برهه حساس کنونی، حفظ همبستگی و انسجام ملی مهم‌ترین نیاز امروز کشور است و این مهم همچون همیشه با حضور پرشور ملت همیشه در صحنه، نشانی از اقتدار و انسجام را در مجامع بین المللی به تصویر می‌کشد.

کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق ۲۲گانه نیز دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی در این مراسم شرکت خواهند کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از شهروندان پایتخت دعوت می‌کند با حضور خود در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید گلگون کفن، که در روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران برگزار می‌شود، حماسه زیبا و به یادماندنی دیگری از همدلی و وحدت را در تاریخ کشور رقم بزنند و با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع)، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و فرزندان تازه رسیده وطن تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/

شهرداری تهران از مردم برای حضور در تشییع پیکر ۱۳۵ شهید دعوت کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور