کاوه رضایی به آتلتیکومادرید می رسد!


بازگشت ستاره های ملی پوش شاغل در بروژ باعث شد تا تمرینات این تیم بلژیکی از سوت و کوری خارج شود. ایوان لکو سرمربی کروات و موفق بروژی ها طی دو هفته گذشته در غیاب بیش از 10 ستاره ملی پوش خود تمرینات را با ستاره های جوان پیگیری کرد اما این روند از دیروز تغییر کرد تا قهرمان بلژیک برای بازی های هفته هفتم ژوپیرلیگ همین طور هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا...

کاوه رضایی به آتلتیکومادرید می رسد!

غیبت کاوه رضایی در بازی با لوکرن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۳
کاوه رضایی به آتلتیکومادرید می رسد!

باشگاه بلژیکی با بیان این که روند درمان ستاره ایرانی در حال پیگیری است از غیبت احتمالی این بازیکن در مصاف جمعه شب با لوکرن خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازگشت ستاره های ملی پوش شاغل در بروژ باعث شد تا تمرینات این تیم بلژیکی از سوت و کوری خارج شود. ایوان لکو سرمربی کروات و موفق بروژی ها طی دو هفته گذشته در غیاب بیش از ۱۰ ستاره ملی پوش خود تمرینات را با ستاره های جوان پیگیری کرد اما این روند از دیروز تغییر کرد تا قهرمان بلژیک برای بازی های هفته هفتم ژوپیرلیگ همین طور هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا آماده شود. بعد از این که باشگاه گزارش تصویری از تمرینات این تیم منتشر کرد که با ادامه غیبت های کاوه رضایی ستاره ایرانی توام بود کادر پزشکی بروژ با بیان این که روند درمان مصدومیت کهنه کاوه رضایی طبق برنامه در حال پیگیری است از غیبت احتمالی مهاجم گران قیمت ایرانی در بازی جمعه شب برابر لوکرن خبر داد و مدعی شد کادر فنی قصد دارد کاوه را برای بازی حساس سه شنبه آینده برابر آتلتیکومادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا آماده در اختیار داشته باشد.

بروژ در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های آتلتیکومادرید، موناکو و دورتموند در یک گروه قرار گرفته و در اولین بازی باید به مصاف مادریدی های قهرمان لیگ اروپا و سوپرجام در ورزشگاه زیبای متروپولیتانو بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید