عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا


زمانی نه چندان دور در جام جهانی 2010 و نیز در یورو 2012، تیم ملی اسپانیا بر اساس بازیکنان بارسلونا شکل می گرفت و در زمین، بارسا بیشترین نماینده را در لاروخا داشت. در فینال جام جهانی 2010، ویسنته دل بوسکه، شش بارسایی(ژاوی، پویول، اینیستا، بوسکتس، پیکه و پدرو) را برابر هلند به زمین فرستاد و کاسیاس، راموس و ژابی آلونسو تنها نماینده های رئال بودند....

عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا

افزایش سهم بازیکنان رئال در ترکیب اسپانیا
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۲
عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا

شب گذشته در بازی برابر کرواسی، رئالی ترین اسپانیای ۱۶ سال اخیر را شاهد بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمانی نه چندان دور در جام جهانی ۲۰۱۰ و نیز در یورو ۲۰۱۲، تیم ملی اسپانیا بر اساس بازیکنان بارسلونا شکل می گرفت و در زمین، بارسا بیشترین نماینده را در لاروخا داشت.

در فینال جام جهانی ۲۰۱۰، ویسنته دل بوسکه، شش بارسایی(ژاوی، پویول، اینیستا، بوسکتس، پیکه و پدرو) را برابر هلند به زمین فرستاد و کاسیاس، راموس و ژابی آلونسو تنها نماینده های رئال بودند. داوید ویا نیز در آن مقطع بازیکن والنسیا محسوب می شد.

سال ۲۰۱۳ در بازی دوستانه برابر اروگوئه، شاهد حضور ۷ بازیکن بارسا بودیم که در نیمه دوم، تعدادشان به ۹ نفر نیز رسید اما شب گذشته این معادله به هم خورد و پس از جام جهانی ۲۰۰۲، بار دیگر شاهد حضور حداکثری بازیکنان رئال در تیم ملی اسپانیا بودیم(راموس، ناچو، سبایوس، ایسکو، آسنسیو، کارواخال) در حالی که از بارسا تنها بوسکتس در زمین بود که دقیقه ۵۹ او نیز تعویض شد.

خط خوردن آلبا و خداحافظی اینیستا و پیکه باعث شده تا بارسا حالا کمتر از همیشه در تیم ملی اسپانیا نماینده داشته باشد و به وضوح شاهد انتقال قدرت از بارسلونا به رئال مادرید هستیم.

عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا عکس ؛ افزایش سهم کهکشانی ها در تیم ملی اسپانیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403