فرماندار قم: دشمن در تلاش است مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند


فرماندار قم گفت: دشمن در تلاش است مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، رضا سیار در اولین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تالار امام جواد(ع) در استانداری قم عنوان کرد: هر چند در شرایط سختی به لحاظ اقتصادی به سر می بریم ولی دشمن نیز تلاش می کند در جامعه به پمپاژ نا امیدی بپردازد. از طرفی هم برخی از تصمیمات اشتباه مسئولان موجب نا امیدی و یاس در بین مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شود و از همه ظرفیت‌های استانی در برگزاری این آئین استفاده شود.

سیار بیان کرد: یکی از نیازهای مهم جامعه ایجاد نشاط و پویایی است و باید رویکرد مسئولان در دهه فجر ایجاد امید و نشاط در جامعه باشد.

وی تصریح کرد: در مقطع حساسی به سر می‌بریم و دشمن در فضای مجازی به شبهه‌افکنی می‌پردازد، از سوی دیگر ما نیز در تولید محتوا کوتاهی کرده‌ایم و این بستری برای سوء استفاده دشمن شده است.

فرماندار قم اظهار کرد: وحدت و همدلی میان آحاد مردم و مسئولان می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها را ختثی کند؛ ضمن آن که محرم و صفر فرصت مغتمنی برای همدلی و وحدت است.

300 شبکه فارسی زبان بر روی باورها و اعتقادات جوانان متمرکز شده است

در ادامه جلسه قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به تشکیل ۱۳ کارگروه در برگزاری جشن‌های چهلمین سال انقلاب در قم بیان کرد: دشمن در تلاش است مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند.

نصرت‌الله لطفی افزود: همدلی میان مردم و مسئولان بخش زیادی از توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای همدلی و وحدت است.

وی تصریح کرد: دشمن با توطئه‌های ترکیبی خود قصد دارد هزینه سنگین 7 میلیارد دلاری خود را در منطقه جبران کند از این رو از هیچ توطئه‌ای چشم پوشی نمی‌کند.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: یکی از اهداف دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است، مردم بصیر و زمان شناس ما در این شرایط حساس همه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی تاکید کرد: حفظ نظام از جایگاه والایی برخوردار است و باید از همه ظرفیت و توان در جهت حفظ نظام و اسلامی تلاش کنیم.

لطفی بیان کرد: در جهت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 13 کارگروه تشکیل شده است و سه هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و ارائه کارنامه 40 ساله انقلاب و پاسخگوئی به شبهات را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: 300 شبکه فارسی زبان بر روی باورها و اعتقادات جوانان متمرکز شده است در حالی که همه ظرفیت صدا و سیمای ما به 150 شبکه هم نمی‌رسد.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: با وجود مشکلات، اما کارنامه درخشانی از نظام در طول 40 سال وجود دارد.

وی عنوان کرد: بیش از 80 درصد از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند که زمان انقلاب را درک نکرده‌اند و باید این نسل را با آرمان‌های انقلاب آشنا کرد.

سال گذشته 250 هزار نفر دانش آموز در برنامه‌های دهه فجر در قم حضور داشتند

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان قم و مسئول کارگروه دانش‌آموزان و فرهنگیان شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این جلسه بیان کرد: یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش گفتمان تبیینی در مورد انقلاب است.

ناصر حمزه‌ای اظهار کرد: در سال گذشته 250 هزار نفر دانش‌آموز در برنامه‌های دهه فجر در قم حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تبیین انقلاب سال قبل 9 کتاب منتشر شد ضمن این‌که برنامه‌های هنری و فرهنگی و اجتماعی زیادی در دهه فجر برگزار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022