لغو مسدودیت دارایى هاى گازپروم در لندن


لغو مسدودیت دارایى هاى گازپروم در لندن

دادگاه انگلستان و ولز، حکم مسدودیت دارایی های گاز پروم در پرونده اختلاف با شرکت نفت گاز را لغو نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دادگاه عالی انگلستان و ولز در روز پنجشنبه مسدودیت دارایی های"گازپروم" را بر اساس تصمیم دادگاه استکهلم در پرونده اختلاف بین "گازپروم" و "نفت گاز" اوکراین را لغو نمود.
بر اساس حکم دادگاه عالی انگلستان و ولز، امروز این دادگاه حکم مصوب شده توسط دادگاه استکهلم مربوط به تاریخ 18 جولای 2018 در خصوص مسدود نمودن دارایی های گازپروم در کشور انگلستان و ولز را تا زمان دادگاه بعدی در 28 فوریه 2018 لغو نمود.


دادگاه استکهلم در ماه دسامبر و فوریه 2018 در پرونده اختلافات "گازپروم" و "نفت گاز" در رابطه با قرارداد عرضه و ترانزیت گاز، در نهایت شرکت روسی را ملزم به پرداخت 2.56 میلیون دلار به شرکت اوکراینی نمود. گازپروم در ماه مارس خواهان برگزاری دادگاه تجدید نظر شد.
گفتنی است، شرکت گازپروم همکاری ها و قرادادهای متعددی با کشورهای خارجی من جمله ایران دارد. از سوی دیگر، لکسی میلر، رییس هیئت مدیره شرکت "گازپروم" با اظهار خرسندی از سرعت عمل و سطح بالای هماهنگی با طرف ترکیه در مراحل ازسرگیری و تدارکات این پروژه گفت: "ما این مجوز را از طریق مجاری دیپلماتیک دریافت کرده ایم. با صدور این مجوز، مرحله اجرایی پروژه جریان ترکیه آغاز می شود". شرکت "گازپروم" روسیه و شرکت خطوط لوله ترکیه برای ساخت یک خط لوله انتقال گاز با ظرفیت حمل سالانه 63 میلیارد متر مکعب از روسیه به ترکیه برنامه ‌ریزی کرده‌ اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !