نخستین مدلینگ ایکتیوز ایران به برنامه «حالا خورشید» می‌رود


نخستین مدلینگ ایکتیوز ایران به برنامه «حالا خورشید» می‌رود

نخستین مدلینگ ایکتیوز ایران از دعوتش برای حضور برنامه «حالا خورشید» خبر داد.

سحر رادفر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این روزها در بیشتر برنامه‌های تلویزیونی حاضر می‌شوم تا حرف بیمارهایی که با بیماری ایکتیوز مواجه هستند را به گوش همه برسانم.

وی درباره بیماری ایکتیوز گفت: بیمارانی که مبتلا به خشکی مادرزادی پوست هستند و غده تعریق فعالیتی ندارد و بدین ترتیب بدن بیمار در معرض داغ شدن دا‌‌ئمی است و نتیجه چیزی جز خشکی عمیق پوست نیست؛ پوستی آنچنان خشک که به آسانی زخم می‌شود و حتی در دست گرفتن خودکار و مداد هم می‌تواند این پوست را به بالاترین حد آسیب برساند. شاید در این میان بدترین تهدید بینایی است. چشمانی که باید مدام با قطره‌های اشکی تحریک شوند و اگر متخصص به درستی تشخیص ندهد آن وقت فاجعه به بار می‌آید.

دختری که با بیماری نادر ایکتیوز تبدیل به اولین مدل شوی ایکتیوز ایران شد ادامه داد: از طرف انجمن اکتیوز انتخاب شدم تا به عنوان نماینده این انجمن در برنامه محرمی «هزار داستان» حضور داشته باشم.

وی که 22 سال سن با این بیماری کنار آمده است اظهار کرد: علاقه‌مندم که در همه برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته باشم تا بتوانم حرف‌های اینگونه بچه‌هایی که با این بیماری دست به گریبان هستند را بزنم.

رادفر عنوان کرد: علاوه بر اینکه در برنامه محرمی «هزار داستان» حضور دارم از شبکه سه سیما برای حضور در برنامه حالا خورشید هم دعوت شده‌ام و به‌زودی در آن برنامه با اجرای رضا رشیدپور حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/4072/4046/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس