دین نوریس به فیلم Scary Stories to Tell in the Dark پیوست


دین نوریس به فیلم Scary Stories to Tell in the Dark پیوست

در حالی که فیلم اقتباسی از رمان کلاسیک کودکان، «داستان‌های ترسناکی که باید در تاریکی تعریف کنید» (Scary Storis to Tell in the Dark) خیلی سریع دارد مراحل تولید خود را تکمیل می‌کند؛ CBS Films و eOne به تلاش خود برای یافتن بازیگران مورد نظرشان ادامه می‌دهند. از جمله بازیگرانی که تا کنون حضور آن‌ها در سریال تایید شده است می‌توان به دین نوریس (Dean...

در حالی که فیلم اقتباسی از رمان کلاسیک کودکان، «داستان‌های ترسناکی که باید در تاریکی تعریف کنید» (Scary Storis to Tell in the Dark) خیلی سریع دارد مراحل تولید خود را تکمیل می‌کند؛ CBS Films و eOne به تلاش خود برای یافتن بازیگران مورد نظرشان ادامه می‌دهند. از جمله بازیگرانی که تا کنون حضور آن‌ها در سریال تایید شده است می‌توان به دین نوریس (Dean Norris) بازیگر سریال Breaking Bad، گیل بیلوز (Gill Bellows) و لورن توسینت (Lorraine Toussaint) اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

سری کتاب‌های «داستان‌هایی که باید در تاریکی تعریف کنید» اولین بار در دهه ۱۹۸۰ میلادی منتشر شد. فیلم داستان چند نوجوان را روایت می‌کند که باید راز مرگ‌های ناگهانی و خوفناکی که در شهر کوچکشان اتفاق می‌افتد را کشف کنند.

با اینکه نوریس در فیلم‌های موفقی همچون Tottal Recall و Beirut بازی کرده است؛ اما مردم او را بیشتر بخاطر بازی در سریال Breaking Bad به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر و برادر زن والتر وایت و همچنین بازی در سریال Under the Dome به عنوان مشاور شهر، جیم رنی بزرگ و سریال Claws به عنوان آنکل ددی، می‌شناسند. بیلوز هم که بخاطر بازی در نقش تامی ویلیامز در فیلم Shawshank Redemption (رستگاری در شاوشانک) و نقش بیلی توماس در مجموعه تلویزیونی Ally McBeal شناخته می‌شود، اخیرا در مینی سریال Sci-fi که از شبکه Hulu پخش می‌شود، حضور داشته است. توسنت نیز برای بینندگان تلویزیون نامی کاملا آشناست.

آندره اوردال (André Øvredal) کارگردان فیلم خواهد بود. دنیل هیگمن (Daniel Hageman) و کوین هیگمن (Kevin Hageman) که سرپرست نویسندگان فیلم هستند، این کار را با همکاری دل تورو (del toro)، پاتریک ملتون (Patrick Melton) و مارکوس دانستن (Marcus Danstan) انجام خواهند داد. در ابتدا قرار بود دل تورو که سابقه‌ کارگردانی پروژه‌های موفق The Shape of Water ، Trollhunters (شکل آب) و Pan’s Labyrinth (هزارتوی پن) را در کارنامه دارد، هدایت این فیلم را برهده گیرد؛ اما درنهایت دل تورو تصمیم گرفت تا فقط به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد.

از بازیگران Scary Stories to Tell in Darkness می‌توان از زوئی کالتی (Zoe Colletti)، آستین آبرامز (Austin Abrams)، گبریل راش (Gabriel Rush)، مایکل گرزا (Micheal Garza)، آستین زاجور (Austin Zajur) و ناتالی گنزورن (Natalie Ganzhorn) نام برد.

کمپانی Entertainment One در تهیه این فیلم در کشورهای کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند، آلمان، بنلوکس، اسپانیا، اتریش و سوییس مشارکت می‌کند. CBS Films نیز از طریق Lionstage در تولید فیلم در آمریکا مشارکت دارد. شان دنیل (Sean Daniel)، الیزالت گریو (Elizabeth Grave)، جیسون اف. براون (Jason F. Brown) و جی. مایلز دیل (J. Miles Dale) نیز از دیگر تهیه کنندگان این فیلم هستند.

هنوز تاریخ رسمی انتشار فیلیم اعلام نشده است، اما قاعدتا فیلم باید در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

Comingsoon

دین نوریس به فیلم Scary Stories to Tell in the Dark پیوست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج