فامیتو اوئدا در مورد پورژه و بازی بعدی خود توضیح می‌دهد


فامیتو اوئدا در مورد پورژه و بازی بعدی خود توضیح می‌دهد

در آخرین شماره از نشریه مشهور ژاپنی، یعنی فامیتسو، مصاحبه‌ای جذاب و خواندنی با خالق عناوین با ارزشی مانند ICO و Shadow of Colossus و The Last Guardian، آقای فامیتو اوئدا انجام شده است و ایشان در مورد بازی یا پروژه بعدی خود، توضیحاتی را ارایه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. فامیتو اوئدا یکی از طراحان و سازندگان...

در آخرین شماره از نشریه مشهور ژاپنی، یعنی فامیتسو، مصاحبه‌ای جذاب و خواندنی با خالق عناوین با ارزشی مانند ICO و Shadow of Colossus و The Last Guardian، آقای فامیتو اوئدا انجام شده است و ایشان در مورد بازی یا پروژه بعدی خود، توضیحاتی را ارایه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

فامیتو اوئدا یکی از طراحان و سازندگان مشهور در دنیای بازی‌های ویدیویی است که همه او را به خاطر ساخت عناوینی پر مفهوم، احساسی و خاص می‌شناسند. پس از عرضه بازی The Last Guardian در سال 2016، آقای اوئدا به عنوان سرپرست یک تیم بازی‌سازی مستقل به نام genDESIGN مشغول به کار شد و هم‌اکنون نیز با این تیم مستقل، در حال ساخت یک بازی جدید است.

آقای فامیتو اوئدا در مصاحبه ای جدید با نشریه فامیتسو، در مورد این موضوع توضیح می‌دهد که چگونه بازی جدید او و تیم مستقل genDESIGN، در مرحله نمونه اولیه قرار دارد و برای پیشبرد مراحل ساخت این عنوان از Kowloon Nights کمک می‌گیرد. Kowloon Nights یک سازمان جهانی است که به توسعه دهندگان مستقل به صورت مالی کمک می‌کند.

ایشان اشاره می‌کند که فضای تولیدی که به وسیله Kowloon Nights به وجود آمده، خیلی خوشایند است و برای آزمایش کردن ایده‌ها، بسیار عالی به شمار می‌رود. فامیتو اوئدا تاکید می‌کند که ساخت بازی‌ها به صورت قدیمی و سنتی با این روش، بسیار سخت است و این که نمی‌توان تا زمانی که به مراحل پایانی ساخت یک بازی رسید، از خوب بودن ایده اصلی آن مطمئن شد، یک مشکل واقعا اساسی به شمار می‌رود.

با این که آقای فامیتو اوئدا هم‌اکنون به صورت مستقل در حال ساخت و توسعه بازی جدید خود است، اما به صورت دقیق اعلام می‌کند که پروژه و بازی بعدی او، یک بازی با مقیاس کامل و مانند عناوین ICO و Shadow of the Colossus و The Last Guardian خواهد بود. همچنین گفته شد که بازی جدید، در یک دنیای کاملا نو و جدید دنبال خواهد شد و هیچ ارتباط داستانی یا معنوی با عناوین قبلی نخواهد داشت. آقای فامیتو اوئدا مصاحبه را این گونه تمام می‌کند که امیدوار است در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات جدیدی به ما بدهد و چیزهای بیشتری به ما بگوید.

نظر شما در مورد بازی‌های آقای فامیتو اوئدا و پروژه جدید و مستقل ایشان چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فامیتو اوئدا در مورد پورژه و بازی بعدی خود توضیح می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید