آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست


آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

کف بینی که معنای خواندن کف دست یا پیش بینی از روی دست است، فهمیدن شخصیت، بخت و آینده فرد از طریق تحلیل دست‌های اوست. در واقع، کف بینی فقط به خواندن دست یا کف دست گفته نمی‌شود بلکه خواندن بازو، انگشت و ناخن را نیز شامل می‌شود. با خواندن خطوط کف دست فرد، اندازه و شکل دست، طول انگشت و انعطاف‌پذیری آن، ناخن و غیره می‌توانیم خصوصیات شخصیتی، دارایی،...

کف بینی که معنای خواندن کف دست یا پیش بینی از روی دست است، فهمیدن شخصیت، بخت و آینده فرد از طریق تحلیل دست‌های اوست. در واقع، کف بینی فقط به خواندن دست یا کف دست گفته نمی‌شود بلکه خواندن بازو، انگشت و ناخن را نیز شامل می‌شود. با خواندن خطوط کف دست فرد، اندازه و شکل دست، طول انگشت و انعطاف‌پذیری آن، ناخن و غیره می‌توانیم خصوصیات شخصیتی، دارایی، دانایی و خرد، شغل، ازدواج و خیلی چیزهای دیگر درباره او را پیش‌بینی کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا آموزش کف بینی ببینید و ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست یاد بگیرید.

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

۱. ریشه کف بینی

کف بینی ریشه در ستاره شناسی هندی و چینی و همچنین پیش‌بینی شانس و اقبال رومی دارد. از دیوار نگاره‌های موجود در آثار باستانی هند و کلماتی که از برهمنیزم بر جای مانده است می‌فهمیم که کف بینی در آن زمان در هندوستان بسیار شهرت داشته است. کف بینی در چین نیز تاریخچه‌ای طولانی دارد و از زمان سلسله ژو ( ۲۵۶-۱۰۴۶ قبل از میلاد) یعنی حدود سه هزار سال پیش رواج داشته است. اولین کف بینی کامل و درست در چین در سلسله هان غربی ( ۹ بعد از میلاد مسیح- ۲۰۲ قبل از میلاد) بوده که توسط خو فو نوشته شده است. ما در این مقاله، نحوه کف بینی کلی مردم چین را معرفی می‌کنیم.

مطلب مرتبط: فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

۲. کدام دست را باید خواند؟

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل.

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

۳. خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط:انواع فال: ۱۰ نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

۴. خط زندگی

محل و معنا

اکثر افراد ممکن است فکر کنند خط زندگی برای نشان دادن طول عمر فرد است. این یک درک جزیی است. در واقع، این خط توانایی جسمی و انرژی زندگی فرد را نشان می‌دهد. همچنین اگر شخصی در طول زندگی دچار تصادف یا بیماری جدی شود نیز این مسئله توسط خط زندگی نشان داده می‌شود.

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

سن در خط زندگی

۱. خط زندگی را به دو قسمت مسای تقسیم کنید، قسمت وسط نشان‌دهنده سن ۴۰ است. سپس آن را به قسمت وسط انگشت‌ حلقه و انگشت وسط وصل کنید.

۲. از قسمت وسط انگشت اشاره و انگشت وسط، خطی به موازات خط اول بکشید. قسمت تلاقی آن نشان دهنده سن ۲۰ است.

۳. در وسط انگشت کوچک و انگشت وسط، خطی به موازات خط زندگی بکشید. قسمت تقاطع خطوط، سن ۶۰ را نشان می‌دهد.

۴. انتهای خط نشان دهنده سن ۸۰ است.

توجه کنید که اعداد خط زندگی، سن دقیق را نشان نمی‌دهند. این اعداد، تقریبی هستند.

مطلب مرتبط: ۴ نوع طالع بینی بر اساس صور فلکی

خطوط قطع کننده

صلیب‌های موجود روی خط زندگی یا خطوط کوتاه و واضحی که خط زندگی را قطع می‌کنند نشان دهنده خطرات، بیماری یا اتفاقات ناگوار ناگهانی در طول زندگی هستند. هر چه خطوط واضح‌تر باشند، موقعیت بدتر است.

اگر خطوط زیادی از روی خط زندگی بگذرند، نشان می‌دهد که نگرانی زیاد و سلامتی ضعیف دارید یا در طول زندگی با مشکلات عدیده مواجه می‌شوید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط زندگی مراجعه کنید

۵. خط سر (خرد)

محل و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

خط سر (خط خرد یا هوش نیز گفته می‌شود) دومین خط مهم در کف بینی است. این خط از لبه کف دست بین انگشت شست و سبابه شروع می‌شود و از کف دست می‌گذرد به طوری که خط زندگی در پایین و خط عشق در بالا قرار می‌گیرند.

خط سر، عقل، اعتقاد، طرز فکر، توان فکری، میزان تلاش، توانایی خلاقیت، حافظه، خود کنترلی و غیره را نشان می‌دهد.

به طور کلی، یک خط سر عمیق و باریک برای یک فرد مناسب است. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که شما باهوشید. همچنین طول، زاویه خمیدگی، زنجیره‌ها، شاخه‌ها و ستاره‌های خط سر، معانی مختلفی را می‌رسانند. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که ذهن بسیار بازی دارید. شما پاسخگو هستید، خوب فکر می‌کنید و با ملاحظه‌تر از دیگران هستید. شما خیلی فکر می‌کنید و به نتایج خوبی می‌رسید.

مطلب مرتبط: ۲۰ نوع فال و فال گیری که مردم به آن ها اعتقاد دارند

از انتها به خط عشق نزدیک باشد

اگر خط سر شما در انتها به خط عشق نزدیک شود، معمولا آرام بوده و در روابط فردی خوب هستید بنابراین می‌توانید با کمک دوستان مشکلات را حل کرده و در کار به موفقیت برسید.

متصل به خط زندگی

– اگر خط سر و خط زندگی شما در ابتدا به هم چسبیده باشند و زود جدا شوند، نشان دهنده یک شخصیت قاطع با انعطاف است.

– اگر خط سر و خط زندگی از ابتدا و تا قسمت جدایی، هم‌پوشانی داشته باشند، نشان دهنده یک شخصیت درون‌گرا، محتاط و متفکر است. هر چه هم‌پوشانی بیشتر باشد، شما بیشتر نگران، محتاط و مردد خواهید بود.

جدا از خط زندگی

اگر خط سر شما از خط زندگی شما جدا باشد، نشان می‌دهد که شخصیتی بی‌پروا و برون‌گرا دارید. مردانی که چنین خطوطی دارند در کار موفق می‌شوند و زنانی با این خطوط به زنانی جسور تبدیل می‌شوند. از نظر شخصیتی، کاملا مستقل هستید. مهم نیست که موقعیت چقدر سخت است، شما می‌توانید آن را به تنهایی حل کنید. همچنین شما به خود احترام گذاشته و متواضع هستید. به هر حال خیلی عاطفی نیستید، علاقه خود را کنترل می‌کنید و اشتباهات دیگران را نمی‌پذیرید. بنابراین زندگی شما معمولا آرام نیست.

دوتایی

فردی با خط سر دوتایی به ندرت پیدا می‌شود. اگر شما دو خط سر دارید، توانایی ذهنی بالایی دارید.

معمولا شخصیت دوگانه داشته و یک مشکل را از دیدگاه‌های مختلف نگاه می‌کنید. اگر شما زنی با دو خط سر هستید، شما یک تاجر موفق بوده که شخصیت قوی و پشتکار زیادی دارد. به هر حال ممکن است فراز و نشیب زیادی در ازدواج داشته باشید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سر مراجعه کنید

۶. خط عشق

مکان و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

خط قلب ( که خط عشق هم گفته می‌شود) یکی از سه خط اصلی در کف بینی است. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته و در لبه کف دست زیر انگشت کوچک است و از کف دست می‌گذرد و به پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جایی که به هم متصل می‌شوند می‌رسد.

خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت به عشق و کیفیت عشق نشان می‌دهد. چه احساس عمیقی داشته باشید چه نه، احساس شما پیچیده باشد یا ساده، این‌که ازدواج خوبی دارید و این‌که می‌توانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، در این خط مشخص می‌شود.

خط عشق خوب چیست

به طور کلی اگر خط عشق شما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و به انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر ۲ یا ۳ چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر است. نشان می‌دهد که شما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در میان دوستان هستید.

مطلب مرتبط: چگونه احضار روح را در خانه انجام دهیم:۱۴ گام احضار روح

خطوط کوتاهی که خط عشق را قطع می‌کنند

اگر ببینید که خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می‌کنند، نشانه خوبی نیست.

این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان می‌دهد. شغل شما به دلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمی‌کند. به ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. به علاوه، در سنین پیری به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط عشق مراجعه کنید

۷. خط ازدواج

مکان و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

خط ازدواج ( خط رابطه یا عاطفه نیز گفته می‌شود) موقعیت ازدواجی، رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می‌دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط یک خط دارند و برخی چند خط. ممکن است برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط معمولا اساس قضاوت است.

طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ها، زنجیره‌ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شما دارند. تحلیل زیر را دنبال کنید تا بفهمید خط ازدواج شما چه معنی دارد. اگر خط ازدواج خود را ایده‌آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شما تغییر می‌کند. مهم نیست که چه نوع خطی دارید، چیزی که مهم است این است که یک ازدواج خوب باید با دقت مدیریت شود.

معانی اعداد خطوط

بدون خط ازدواج

اگر خط ازدواج ندارید، به این معناست که شما میلی به عشق ندارید. شما میلی به جنس مخالف ندارید یا جذب آن‌ها نمی‌شوید. معمولا اهمیت زیادی به ازدواج نمی‌دهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر است، ممکن است خط ازدواج نداشته باشید. زمانی که بزرگ‌تر می‌شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می‌بینید.، خط ازدواج ظاهر می‌شود. اگر ازدواج کرده‌اید و خط ازدواج ندارید، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شریک خود ندارید.

فقط یک خط ازدواج

اگر فقط یک خط ازدواج دارید که واضح است، شما می‌توانید عشق ایده‌آل خود را پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی است.

بیش از یک خط

به طور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی‌توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت

دو خط ازدواج

برخی افراد معتقدند که دو خط ازدواج به معنای داشتن دو ازدواج است. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی که خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد می‌توانند ازدواج خوبی داشته باشند.

– اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد است. معمولا افرادی که به مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره به هم برمی‌گردند، معمولا این خط ازدواج را دارند.

– اگر دو خط موازی با طول‌های متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار می‌گیرید.

– اگر دو خط ( یکی کوتاه و دیگری بلند) ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی است.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط ازدواج مراجعه کنید

۸. خط سرنوشت

مکان و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

خط سرنوشت یکی از خطوط اصلی در کف بینی است. خطی عمودی است که از کف دست به سمت پایه انگشت وسط می‌رود. خط شروع آن می‌تواند هر جایی از پایه کف دست باشد ( اکثر افراد شروع آن را در وسط می‌بینند)

این خط خط زحل نیز گفته می‌شود. در چین، مردم به آن خط شغل می‌گویند زیرا سرنوشت شغلی فرد را نشان می‌دهد. از روی این خط می‌توانید تغییرات شغلی و توانایی کار در طول زندگی را بفهمید. اگر خط سرنوشت، واضح، عمیق، راست و بدون خطوط زیاد باشد، سرنوشت خوبی در شغل خواهید داشت. برخی افراد کف بین به این خط، خط شانس می‌گویند زیرا با شانس و موفقیت در ارتباط است.

بدون خط سرنوشت

نبودن خط سرنوشت به معنای نداشتن شغل در طول زندگی نیست. نشان می‌دهد که شما همیشه شغل خود را تغییر می‌دهید و شغل ثابتی در طول زندگی ندارید. ممکن است به دلیل شخصیت بی‌دقت و بی‌توجه شما باشد. یا این‌که ممکن است کاری که به آن علاقه دارید را پیدا نکنید.

شکل خط سرنوشت

عمیق و بلند

– یک خط سرنوشت عمیق، راست و بلند که از پایه کف دست شروع می‌شود و تا برآمدگی زحل کشیده می‌شود ( زیر انگشت وسط) نشان دهنده توانایی شما در شروع و اداره کسب و کار خود است. شما معمولا روی اعتبار تاکید می‌کنید و می‌توانید با تلاش‌های بی‌پایان خود، شغلی موفق داشته باشید.

– اگر خط سرنوشت از وسط کف دست، کوچک‌تر و باریک‌تر شود، نشان دهنده شرایط شغلی خوب در جوانی و بد در میانسالی است.

سطحی

یک خط سرنوشت سطحی نشان دهنده کار سخت و کاری با فراز و نشیب زیاد است.

– اگر خط سرنوشت شما سطحی و پهن باشد، شما زندگی پر از کار و سختی خواهید داشت و به چیزهای بزرگ نمی‌رسید

– اگر خط، سطحی، کوچک و مبهم باشد، شما تقدیری معمولی خواهید داشت.

مورب

اگر خط سرنوشت شما مورب است، نشان می‌دهد که شما همیشه ایده‌های منحصر به فرد دارید و یک چیز را از جوانب مختلف می‌سنجید. معمولا به راه میان‌بر فکر می‌کنید و در کار خود موفق می‌شوید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سرنوشت مراجعه کنید

۹. خط خورشید (خط موفقیت / آپولو)

مکان و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

خط خورشید یا خط آپولو یکی از خط‌های مهم در کف بینی است. دلیل نامگذاری آن به این اسم این است که از برآمدگی ماه ( در پایه کف دست، سمت انگشت کوچک) شروع شده و به سمت برآمدگی خورشید ( زیر انگشت حلقه که انگشت آپولو نیز گفته می‌شود) می‌رود. اگر کوتاه باشد، از بالا شروع می‌شود.

خط خورشید، توانایی، استعداد و محبوبیت را نشان می‌دهد که می‌تواند به موفقیت منجر شود. به همین دلیل خط موفقیت نیز گفته می‌شود. به طور کلی خط خورشید بلند از خط کوتاه بهتر است و افرادی که خط خورشید دارند بهتر از افرادی هستند که آن را ندارند. همچنین، «خط خواهر» خط سرنوشت نیز گفته می‌شود زیرا می‌تواند خط سرنوشت را تقویت کند. اگر خط سرنوشت مثبتی دارید اما خط خورشید شما ضعیف است، ممکن است هر چه‌قدر هم تلاش کنید به موفقیت نرسید. برعکس، اگرچه خط سرنوشت شما رضایت‌بخش نیست اما خط خورشید قوی داشته باشید، باز هم شانس دریافت کمک و موفق شدن را دارید.

نبود خط، خط خیلی کوتاه، واضح، باریک

– اگر خط خورشید شما خیلی کوتاه باشد یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می‌دهد که شما یک زندگی معمولی و بدون شهرت خواهید داشت. اگر وجود نداشته باشد، هر چه‌قدر هم سعی کنید موفق نمی‌شوید. اگر خیلی کوتاه باشد، نشان می‌دهد که تا سن پیری نمی‌توانید لذت ببرید. به طور کلی، افرادی که در موسسه‌ها کار می‌کنند معمولا این نوع خط را دارند.

– یک خط خورشید واضح نشان دهنده توانایی شما در هنر یا ادبیات است.

– یک خط باریک نشان دهنده زندگی ناموفق و ازدواج سخت است. شغل شما در جوانی و میانسالی معمولا معمولی و بدون دستیابی‌های بزرگ است. در بزرگسالی ممکن است فرد برجسته‌ای شوید

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط خورشید مراجعه کنید

۱۰. خط فرزندان

مکان و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

خطوط فرزندان خطوط رو به بالایی در زیر انگشت کوچک و بالای خط ازدواج هستند. در کف بینی چینی این خطوط تعداد فرزندانی که ممکن است فرد داشته باشد و وضعیت کودکان را نشان می‌دهند. خطوط فرزندان باید از پایین به بالا خوانده شوند و تعداد خط‌ها تعداد فرزندانی که فرد ممکن است داشته باشد را نشان می‌دهد. خطوط عمیق نشانه تولد پسر و خطوط باریک و سطحی نشانه تولد دختر است. اگر خطوط خیلی کوتاه، سطحی و مقطع باشند، نشانه سقط یا از دست دادن فرزند به دلایل دیگر است.

اگر مردی خطوط فرزندان را رد کف دست خود داشته باشد، نشانه داشتن کودکان سالم است. اگر خطوط واضح نبوده و با دیگر خطوط دیگر آمیخته باشند نشانه ضعیف و بیمار بودن کودکان است

اگر زنی خطوط فرزندان را در کف دست خود داشته باشد، تعداد و ظاهر کودکان را نشان می‌دهد.

– اگر خط فرزندان در انتها به صورت چنگالی درآمده باشد، نشانه دو قلو بودن است. احتمال داشتن بچه‌های دو قلو بالاست.

– خطوط فرزند عمیق و پهن نشانه پسر است.

– خطوط فرزند باریک و سطحی نشانه دختر است.

– جزیره‌های موجود در ابتدای خط فرزندان، نشانه ضعف و بیمار شدن کودکان در سنین پایین است.

– جزیره‌های موجود در انتهای خط فرزند، نشانه سخت بودن بزرگ کردن کودک است.

– خط فرزندان منحنی و پیچ‌دار نشانه مشکل جسمی کودکان و مریض بودن آن‌هاست.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط فرزندان مراجعه کنید

۱۱. خط پول ( علائم ثروت)

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

آیا می‌خواهید بدانید پول کافی خواهید داشت و ثروتمند خواهید شد؟ علائم زیادی در کف بینی وجود دارد که نشان می‌دهد ثروتمند خواهید شد یا نه. حالا ما را دنبال کنید تا ببینید آیا خطوط پول را دارید یا نه.

خط پول

در کف بینی خطوط پول وجود دارد. این‌ها خطوطی رو به بالا در زیر انگشت کوچک هستند.

– اگر تعداد آن‌ها زیاد بوده و عمیق، واضح و راست باشند نشان می‌دهد که شما باهوش بوده و در سرمایه گذاری موفق هستید. به علاوه افراد توانمند زیادی هستند که در زندگی به شما کمک می‌کنند. اگر خط خورشید شما نیز راست و واضح باشد، می‌توانید هم به شهرت برسید هم به ثروت.

– خط پول موج‌دار نشانه این است که ثروت شما در زندگی ثابت نیست. شما مشکلات زیادی در کسب و کار و شغل خواهید داشت. اگر می‌‌خواهید به موفقیت برسید، به تلاش بیشتری برای بالا بردن خود نیاز دارید – بدون توجه به توانایی و فرهنگ.

– خط پول متناوب نشانه شانس بد در ثروت است. شما در مدیریت کسب و کار و شغل با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. به علاوه، اگر شخصیتی تحریک‌پذیر و بی تحمل دارید، فردی هستید که توانایی پول درآوردن ندارید.

مطلب مرتبط:روح گرایی :تاریخچه و ۷ اصل مکتب ارتباط با ارواح

نکته: بخت ثروت یک فرد می‌تواند با خواندن خطوط کف دست تحلیل شود. به هر حال، کسب پول زیاد کاملا از روی خطوط پول کف دست مشخص نمی‌شود. باید بینی، صورت، ظاهر و غیره نیز خوانده شوند. مهم‌ترین چیز برای فهمیدن این‌که ثروتمند می‌شوید یا نه، تلاش شما برای خلق ثروت است.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط پول مراجعه کنید

۱۲. خط سلامت

مکان و معنا

آموزش کف بینی: 13 نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

لازم به ذکر نیست که خط سلامت در کف بینی با وضعیت سلامت فرد در ارتباط است. نقطه شروع ثابتی برای آن وجود ندارد. می‌تواند از پایه انگشت کوچک شروع شده و از کف دست به پایه انگشت شست برسد. همچنین می‌تواند از زیر خط عشق شروع شده و بدون این‌که به خط زندگی برسد تمام شود.

در کف بینی چینی، خط سلامت، خط ناسالم نیز گفته می‌شود. این خط معمولا در فردی که به اندازه کافی سالم نیستند دیده می‌شود. اما، به این معنا نیست که تمام خط‌های سلامت بد هستند. خط راست بدون این‌که به خط زندگی برسد معمولا نشانه وضعیت سلامت خوب است.

نبود خط سلامت

اگر خط سلامت در دست‌تان وجود ندارد، علامت خوبی است. به این معناست که سالم هستید و مشکل خاصی ندارید.

ستاره

ستاره بر روی خط سلامت نشان می‌دهد که کمک گرفتن از اعضای خانواده برای شما سخت است.

– زمانی که ستاره‌ای بر نقطه تلاقی خط سر و خط سلامت وجود داشته باشد، شما در زایمان یا بارداری مشکل دارید. اگر ستاره، یک ناحیه سیاه را تشکیل دهد، به معنای ابتلا به اختلال ذهنی جدی در زمان تولد است. زنانی که چنین ستاره‌ای دارند معمولا عملکرد جنسی پایینی دارند و بچه‌دار شدن برای‌شان سخت است.

– اگر خط سلامت شما از برآمدگی تیر که در پایه انگشت کوچک قرار دارد بیاید و ستاره‌ای در نقطه شروع آن باشد، شما فرزندی در زندگی نخواهید داشت. همچنین احتمالا به مشکلات کلیوی یا بیماری‌های زنان دچار شوید.

مثلث شانس

به طور کلی، خط سلامت، خط سر و خط زندگی می‌توانند یک مثلث را در دست شما تشکیل دهند. این علامت خوش‌یمنی است. هرچه ناحیه مثلث مسیع‌تر باشد، شانس بیشتری خواهید داشت.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سلامت مراجعه کنید

۱۳. کف بینی برآمدگی‌های دست

برآمدگی‌های دست که همان برآمدگی‌های گوشتی کف دست هستند نقش مهمی را در کف بینی ایفا می‌کنند.

بر اساس کف بینی چینی، هفت برآمدگی برای هر فرد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها نام یک سیاره است و شخصیت‌های مختلفی را نشان می‌دهند. همچنین ویژگی‌های سیاره‌ها در برآمدگی‌های مورد نظر مشخص می‌شوند.

کف بینی انگشت: در کف بینی، طول و شکل انگشتان، ارتباط نزدیکی با شخصیت افراد دارد. از روی آن‌ها می‌توانید بفهمید چه شخصیتی دارید. اثر انگشت نیز در شناخت بهتر خود به شما کمک می‌کند.

خواندن ناخن: ناخن‌ها بخش‌های مهمی از بدن انسان هستند. در کف بینی، ناخن فرد می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت، بخت و سلامت فرد باشد. ناخن‌های صورتی، شیشه‌ای و نرم که نمی‌شکنند و سفتی و ضخامت متعادلی دارند و قسمت‌های هلالی ته ناخن (که اگر در پنج انگشت دیده شوند، بهترین حالت است) که یک پنجم طول ناخن را تشکیل می‌دهند، علائم سلامت فرد هستند.

نکته:

خطوط کف دست معمولا ثابت نیستند. زمانی که سن‌تان بالا می‌رود و تجربیات‌تان بیشتر می‌شود، این خطوط نیز تغییر می‌کنند. این‌که آینده خوب، ازدواج خوب، کار خوب و وضعیت سلامتی خوبی داشته باشید، فقط از روی کف دست مشخص نمی‌شود. این مسائل بیشتر به تلاش و عقل و خرد شما ارتباط دارند. داشتن دید مثبت به زندگی ، یاد گرفتن چیزهای بیشتری درمورد ارتباط با دیگران و رشد یک شخصیت خوب، چیزهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:yourchineseastrology

آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس