برگزاری همایش «احلی من العسل» در 55 امامزاده فارس


برگزاری همایش «احلی من العسل» در  55 امامزاده فارس

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همایش «احلی من العسل» در 55 آستان امامزاده و بقعه متبرکه فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه همایش «احلی من العسل» در 55 آستان امامزاده و بقعه متبرکه فارس برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در ادامه برنامه های سوگواره «بصیرت عاشورایی»، حرم مطهر امامزادگان (ع) استان فارس میزبان همایش نوجوانان حسینی با عنوان «احلی من العسل» هستند.

وی افزود: این برنامه در شیراز و در حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) با حضور گروه سرود یک هزار و 357 نفره آموزش و پرورش فارس برگزار می شود و در امامزادگان سطح استان هم دانش آموزان با حضور در این همایش، یاد شهید 13 ساله صحرای کربلا را گرامی می دارند و با شهدای دانش آموزان ایران اسلامی تجدید میثاق می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس اضافه کرد: در اجرای برنامه های طرح «بصیرت عاشورایی» با اعزام 310 مبلغ در سطح استان فارس، برنامه های این سوگواره پیگیری و همایش های «شیر خوارگان حسینی» و «لبیک یا حسین (ع)» در کنار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان فارس برگزار شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج