لو رفتن تصویر کانسپت فرمول 1 سال 2021


لو رفتن تصویر کانسپت فرمول 1 سال 2021

با بحث و بررسی‌های فراوان صورت گرفته روی نهایی سازی قوانین و مقررات فرمول 1 سال 2021، یک تصویر رسمی از خودروی فراری در رسانه‌ها منتشر شده است. این تصویر از سمینار تکنولوژی‌ای که در سنگاپور برگزار شده گرفته شده است و در آن شاهد سخنرانی مدیر تکنولوژی فرمول 1 آقای راس براون بوده‌ایم. اگرچه... نوشته لو رفتن تصویر کانسپت فرمول 1 سال 2021 به صورت...

با بحث و بررسی‌های فراوان صورت گرفته روی نهایی سازی قوانین و مقررات فرمول 1 سال 2021، یک تصویر رسمی از خودروی فراری در رسانه‌ها منتشر شده است. این تصویر از سمینار تکنولوژی‌ای که در سنگاپور برگزار شده گرفته شده است و در آن شاهد سخنرانی مدیر تکنولوژی فرمول 1 آقای راس براون بوده‌ایم.

لو رفتن تصویر کانسپت فرمول 1 سال 2021
اگرچه این خودرو یک رندر کامپیوتری است اما خب این سمینار هم پشت درهای بسته برگزار شده و طراحی خودروی موردبحث نیز توسط افرادی که درگیر این پروژه هستند صورت گرفته است.

برای مثال به رینگ‌های 18 اینچی باید اشاره کرد که ظاهراً در خودروهای فرمول 1 سال 2021 بکار خواهند رفت. این رینگ‌ها بخشی از قوانین جدید هستند که باعث خواهد شد فرمول 1 جذاب‌تر شود.

طراحی این خودرو در مقایسه با مدل‌های کنونی فرمول 1 خیلی ساده‌تر بوده اما خب بال‌های جلویی دارای طراحی گیراتری می‌باشد. ما همچنین متوجه شده‌ایم که پوشش پیشرانه و بال عقب یکی شده‌اند و این امر سؤالاتی را درباره استفاده از سیستم DRS به وجود می‌آورد. البته گفته شده براون قبلاً درباره خلاص شدن از شر این سیستم سخنانی را بر زبان آورده است.

لو رفتن تصویر کانسپت فرمول 1 سال 2021
دیگر عنصر طراحی جالب این خودروی جدید بخش انتهایی بال عقب و چگونگی قرار گرفتن آن روی چرخ‌های عقب است. این امر می‌تواند به خاطر قوانین ایمنی باشد و برای پیشگیری از تصادف خودروها با یکدیگر و فرود آمدن آن‌ها روی یکدیگر در زمان تصادف از عقب باشد.

مورد دیگر بازطراحی پوشش هالو است که بسیار بهتر از نمونه‌های فعلی می‌باشد. این بخش شبیه قطعه‌ای دوتکه بوده اما احتمالاً این یک ویژگی بصری و زیباشناسی می‌باشد.

خب نظر شما درباره طراحی جدید خودروهای فرمول 1 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی