کف بینی خط سر: 5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست


قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد....

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط سر را بدانید.

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط: آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

در ادامه با کف بینی خط سر بیشتر آشنا می شویم

محل و معنای خط سر یا خط خرد

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

خط سر (خط خرد یا هوش نیز گفته می‌شود) دومین خط مهم در کف بینی است. این خط از لبه کف دست بین انگشت شست و سبابه شروع می‌شود و از کف دست می‌گذرد به طوری که خط زندگی در پایین و خط عشق در بالا قرار می‌گیرند.

خط سر، عقل، اعتقاد، طرز فکر، توان فکری، میزان تلاش، توانایی خلاقیت، حافظه، خود کنترلی و غیره را نشان می‌دهد.

به طور کلی، یک خط سر عمیق و باریک برای یک فرد مناسب است. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که شما باهوشید. همچنین طول، زاویه خمیدگی، زنجیره‌ها، شاخه‌ها و ستاره‌های خط سر، معانی مختلفی را می‌رسانند. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که ذهن بسیار بازی دارید. شما پاسخگو هستید، خوب فکر می‌کنید و با ملاحظه‌تر از دیگران هستید. شما خیلی فکر می‌کنید و به نتایج خوبی می‌رسید.

۱. طول‌های مختلف خط سر

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

بلند: اگر خط سر تا زیر انگشت کوچک کشیده شود، خطی بلند محسوب می‌شود.

متوسط: اگر خط سر شما تا انگشت حلقه کشیده شود، انداز‌ه‌ای متوسط دارد. اکثر افراد به این گروه تعلق دارند. شما نیز باهوش و تیز هستید. در برخی موارد، توانایی شما در انجام کارها از افرادی که خط سر بلند دارند بیشتر است.

کوتاه: اگر به این گروه تعلق دارید، معمولا در پاسخ دادن کند هستید، عجول، بی‌توجه، بی‌اراده و بی‌فکر هستید. به هر حال، خوبی شما این است که می‌توانید یک کار را به شکلی سازمان یافته به پایان برسانید.

کف بینی خط سر ۲: زاویه خمیدگی خط سر

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

راست: اگر خط سر شما راست و مستقیم است نشان می‌دهد که شما توانایی تحلیل قوی دارید، مبتکر و ایثارگر هستید. شما یک ایده‌پرداز متولد شده‌اید و می‌توانید در زمینه ریاضیات، اقتصاد، علم و فن‌آوری موفق باشید.

منحنی: شما آرام، صبور، و واقع‌بین هستید و مهارت‌های ارتباطی قوی دارید. در زمینه‌هایی مانند رسانه، روابط عمومی، ادبیات، علوم اجتماعی، روانشناسی و غیره می‌توانید استعدادهای خود را کاملا بروز دهید.

شیب رو به پایین: اگر چنین خطی دارید، قدرت تصور بالا و توانایی خلق و استعداد هنری بالایی دارید. شما مناسب کارهای خلاق مانند نقاش، نویسنده یا شاعر هستید. همچنین به راحتی تحت تاثیر عواطف قرار می‌گیرید. برای مثال، زمانی که حال خوشی ندارید پول زیادی خرج می‌کنید.

مطلب مرتبط: کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

۳. محل عبور خط سر

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

کف بینی خط سر : عبور از خط عشق تا انتهای انگشت کوچک

– اگر خط سر شما مستقیم از خط عشق می‌گذرد و به انتهای انگشت کوچک می‌رسد، ابتکار بالا و علاقه زیادی به هنر دارید. به هر حال، زندگی شما پر از فراز و نشیب خواهد بود.

– اگر قسمت انتهایی آن انحنا داشته باشد نشان می‌دهد که شما دلسوز، با قدرت تصور بالا و احساساتی هستید. اما به بیماری‌های مزمن مانند فشار خون بالا و دیابت مبتلا می‌شوید.

کف بینی خط سر : از انتها به خط عشق نزدیک باشد

اگر خط سر شما در انتها به خط عشق نزدیک شود، معمولا آرام بوده و در روابط فردی خوب هستید بنابراین می‌توانید با کمک دوستان مشکلات را حل کرده و در کار به موفقیت برسید.

کف بینی خط سر : متصل به خط زندگی

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

– اگر خط سر و خط زندگی شما در ابتدا به هم چسبیده باشند و زود جدا شوند، نشان دهنده یک شخصیت قاطع با انعطاف است.

– اگر خط سر و خط زندگی از ابتدا و تا قسمت جدایی، هم‌پوشانی داشته باشند، نشان دهنده یک شخصیت درون‌گرا، محتاط و متفکر است. هر چه هم‌پوشانی بیشتر باشد، شما بیشتر نگران، محتاط و مردد خواهید بود.

مطلب مرتبط: فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

جدا از خط زندگی

اگر خط سر شما از خط زندگی شما جدا باشد، نشان می‌دهد که شخصیتی بی‌پروا و برون‌گرا دارید. مردانی که چنین خطوطی دارند در کار موفق می‌شوند و زنانی با این خطوط به زنانی جسور تبدیل می‌شوند. از نظر شخصیتی، کاملا مستقل هستید. مهم نیست که موقعیت چقدر سخت است، شما می‌توانید آن را به تنهایی حل کنید. همچنین شما به خود احترام گذاشته و متواضع هستید. به هر حال خیلی عاطفی نیستید، علاقه خود را کنترل می‌کنید و اشتباهات دیگران را نمی‌پذیرید. بنابراین زندگی شما معمولا آرام نیست.

دوتایی

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

فردی با خط سر دوتایی به ندرت پیدا می‌شود. اگر شما دو خط سر دارید، توانایی ذهنی بالایی دارید.

معمولا شخصیت دوگانه داشته و یک مشکل را از دیدگاه‌های مختلف نگاه می‌کنید. اگر شما زنی با دو خط سر هستید، شما یک تاجر موفق بوده که شخصیت قوی و پشتکار زیادی دارد. به هر حال ممکن است فراز و نشیب زیادی در ازدواج داشته باشید.

مطلب مرتبط:انواع فال: ۱۰ نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

۴. شکل خط سر

چنگالی

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

شاخه‌های رو به پایین

اگر خط سر شما در انتها، شاخه رو به پایین داشته باشد نشان می‌دهد که شما یک متفکر خوب بوده و توانایی تحلیل و حل مشکل را دارید. هرچه این شاخه‌ راست‌تر و بلندتر باشد، توانایی تفکر و تخیل شما بیشتر و قوی‌تر است.

شاخه‌های رو به بالا

اگر خط سر شما در انتها شاخه‌ای با انحنای رو به بالا داشته باشد، نشان می‌دهد که شما سازگاری بالا، توان اجتماعی خوب و استعداد کسب و کار عالی دارید. در زمینه کسب و کار، می‌توانید به موفقیت زیادی برسید.

– اگر خط سر، شاخه‌ای با انحنای رو به بالا در زیر انگشت حلقه داشته باشد، نشان دهنده استعدادهای بالاست. اگر شغل شما هنر است، می‌توانید در میان دیگران بدرخشید.

– اگر شاخه به قسمت بین انگشت سبابه و انگشت وسط برسد، نشان می‌دهد که شما باهوش هستید اما آن‌قدر واقع‌بین نیستید که هدف‌های بالایی داشته باشید. به همین دلیل، با مشکلات رو به رو می‌شوید.

– اگر شاخه به برآمدگی ژوپیتر که زیر انگشت سبابه است برسد، نشان می‌دهد که شما عاشق شهرت، ثروت و قدرت هستید. همچنین دوست دارید بر دیگران ریاست کنید. از نظر شخصیتی، شما سر حال و پر انرژی هستید و با شجاعت پیش می‌روید.

مطلب مرتبط: ۴ نوع طالع بینی بر اساس صور فلکی

کف بینی خط سر ۵: آویزها در انتهای خط سر

آویزها در انتهای خط سر نشان می‌دهد که شما دچار سرگیجه و سردرد ناشی از فشار خون پایین یا فشار بر اعصاب هستید. علاوه بر این، ممکن است دچار مشکلات قلبی شوید زیرا قلب ضعیفی دارید. بنابراین به هیچ تمرینی برای مقابله با این بیماری نیاز نیست.

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

جزیره

یک جزیره بر روی خط سر نشان می‌دهد که شما آشفته بوده و اختلال حافظه دارید. هر چه این جزیره بزرگ‌تر باشد، بحران ذهنی شما جدی‌تر است. مکان جزیره معانی مختلفی دارد:

– جزیره در زیر برآمدگی ژوپیتر ( زیر انگشت سبابه)، به این معناست که شما با تغذیه ضعیف به دنیا آمده‌اید. همچنین در زمان انجام کار، تمرکز ندارید.

– جزیره در زیر برآمدگی زحل (زیر قسمت وسط انگشت وسط) به این معناست که شما دچار سردرد و افسردگی هستید. همچنین مشکل معده داشته و به بی‌اشتهایی دچارید.

– جزیره در زیر برآمدگی آپولو که در زیر انگشت حلقه قرار دارد نشان می‌دهد که چشمان ضعیفی دارید.

– جزیره در زیر قسمت پایه انگشت کوچک به این معناست که شما به ضعف عصبی دچارید.

– دو جزیره به این معناست که ممکن است به کاهش حافظه دچار شوید. شما معمولا ابتکار ندارید، لجبازید، بی‌توجه و خودخواه هستید.

مطلب مرتبط: ۲۰ نوع فال و فال گیری که مردم به آن ها اعتقاد دارند

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

ستاره‌ها

ستاره از سه خط کوچک که مانند یک ستاره از هم می‌گذرند تشکیل شده است.

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

– اگر ستاره‌ای روی خط سر شما وجود دارد، نشان می‌دهد که شما آسیب می‌بینید یا دچار برخی بیماری‌ها به ویژه سردرد می‌شوید. چیزی که خیلی باید از آن محافظت کنید سر است و باید از هر گونه آسیب به سر جلوگیری کنید.

– اگر ستاره روی خط سر نباشد اما در کنار آن باشد، نشان دهنده این است که دانایی بالایی دارید.

کف بینی خط سر : صلیب‌ها

اگر ستاره‌ای روی خط سر شما باشد به این معناست که شما آسیب می‌بینید یا به بیماری‌هایی از جمله سردرد دچار می‌شوید. صلیب‌های موجود روی خط سر نشان می‌دهند که شما ترسو بوده و اراده ضعیفی دارید و به راحتی نگران می‌شوید و می‌ترسید. شما باید از سرتان محافظت کنید تا آسیب نبیند.

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

– اگر خط سر شما به سمت پایین رفته و صلیبی در انتها داشته باشد، احتمالا تصادفی جدی خواهید داشت.

– سه صلیب یا بیشتر روی خط سر نشان می‌دهد که شما بیماری قلبی ژنتیکی یا بیماری سرخرگ کرونر دارید.

زنجیره

دیدن خط سر زنجیره‌ای در کف بینی رایج است. اگر خط سر شما زنجیره‌ای است، نشان دهنده نوسان در توجه، نداشتن تمرکز و تردید زیاد است.

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

اگر زنجیره‌هایی در ابتدای خط سر وجود داشته باشد، شما حافظه ضعیفی دارید، تفکرتان مختل است و هدفی ندارید.

اگر خط سر شما کاملا زنجیره‌ای است ممکن است بیماری مغزی داشته باشید. همچنین از نظر ذهنی ضعیفید، حساس هستید و قدرت تمرکز ندارید. اگر خط سر و خط زندگی شما زنجیره‌ای است، نشان می‌دهد که سلامت شما ضعیف بوده و انرژی شما پایین است. زنان این گروه معمولا مردد بوده، استقامت ندارند، زود فریب می‌خورند و خودسر هستند.

کف بینی خط سر : شکسته و متناوب

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

شکسته: یک خط سر شکسته که به دو قسمت تقسیم می‌شود، به این معناست که به بیماری ناگهانی دچار می‌شوید. همچنین، برخی از افراد کف بین آن را به شغل فرد ربط می‌دهند. شکسته به معنای اختلال در شغل شماست. اگر قسمت شکسته حدود ۰.۳ سانتی‌متر باشد، نشان می‌دهد که ممکن است به جراحات یا مشکلات سر دچار شوید. شما باید مراقب باشید و از بروز آسیب به سر جلوگیری کنید.

متناوب: اگر خط سر شما متناوب است، شما ذهنی قوی دارید. در زندگی عشقی نمی‌توانید با شریک خود سازگار باشید. و در آخر ممکن است با جدایی از آن فرد مواجه شوید.

رسیدن خط عشق به خط سر

کف بینی خط سر:  5 نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

برای برخی افراد، خط سر و خط عشق با هم هم‌پوشانی دارند.

در مردان این خط توانایی ایجاد ثروت را نشان می‌دهد. در واقع بسیاری از مردان موفق این خط را دارند. برای زنان این خط نشان دهنده زندگی سخت، بخت بد برای افراد مورد علاقه و احتمال طلاق است.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:yourchineseastrology

کف بینی خط سر: ۵ نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی