بی‌نظمی در اعلام نتایج آزمون‌ها/ دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچنان بلاتکلیفند


بی‌نظمی در اعلام نتایج آزمون‌ها/ دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچنان بلاتکلیفند

در حالی که قرار بود نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در این روز‌ها اعلام شود، اما بدقولی آن‌ها باعث بلاتکلیفی دانشجویان شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 از بعدازظهر دوشنبه 12 شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان بنابر شرایط دانشگاه پذیرفته شده طبق برنامه زمانی برای ثبت نام اقدام کردند.

این موضوع در حالی پیش می‌رود که دانشگاه آزاد اقدامی برای اعلام نتایج نداشته است و صرفا وعده روزهای آتی را برای انتشار نتایج به داوطلبان تحویل می دهد.

پیش از این قرار بود تا در این هفته نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شود اما این بار هم وعده دانشگاه محقق نشد و همانند بدقولی هایی که برای اعلام نتایج دکتری و کارشناسی داشته است این موضوع در اعلام نتایج کارشناسی ارشد هم تداوم یافت.

بی‌نظمی در اعلام نتایج آزمون‌ها/ دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچنان بلاتکلیفند

به گفته علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه تا پایان هفته جاری توسط سازمان سنجش انجام می شود و از هفته آینده ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون را خواهیم داشت.

این موضوع در حالی پیش می‌رود که برخی داوطلبان کارشناسی ارشد منتظر اعلام نتایج دانشگاه آزاد هستند تا تصمیم نهایی برای ورود به دانشگاه را بگیرند، اما این بی‌نظمی در اعلام نتایج که از سوی دانشگاه آزاد برای چندمین بار انجام می‌شود، باعث شده تا داوطلبان سردر گم شوند چرا که هر دانشجو حق دارد در یک دانشگاه به تحصیل بپردازد.

بی‌نظمی در اعلام نتایج آزمون‌ها/ دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچنان بلاتکلیفند

حال باوجود این تاخیر طولانی مدتی که بین اعلام نتایج دانشگاه آزاد و سراسری ایجاد شده است، داوطلبانی که نیم نگاهی به تحصیل در دانشگاه‌ آزاد برای کارشناسی ارشد داشته‌اند خدشه‌دار شد.

دانشگاه آزاد پیش از این هم در اعلام نتایج به سایر مقاطع تحصیلی نظم چندانی را نداشته است و همین موضوع باعث بلاتکلیفی داوطلبان کنکور می‌شوند موضوعی که مسئولان این دانشگاه یا پاسخ قانع‌کننده‌ای برای آن ندارند یا اینکه در این زمینه به طور کلی پاسخ نمی‌دهند.

انتهای پیام/

بدقولی دانشگاه آزاد در اعلام نتایج کنکور مقاطع تحصیلی مختلف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است