آلبوم «به احترام عشق» با آهنگسازی حسین پرنیا منتشر شد


آلبوم به احترام عشق به آهنگسازی حسین پرنیا و صدای صاحب ابوالقاسمی، توسط نشر ایرانگام راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر می توان آنرا از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد. نوشته آلبوم «به احترام عشق» با آهنگسازی حسین پرنیا منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم «به احترام عشق» با آهنگسازی حسین پرنیا منتشر شدآلبوم «به احترام عشق» با آهنگسازی حسین پرنیا منتشر شدآلبوم به احترام عشق به آهنگسازی حسین پرنیا و صدای صاحب ابوالقاسمی، توسط نشر ایرانگام راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر می توان آنرا از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، به احترام عشق، نام آلبوم تازه ای است به آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی صاحب ابوالقاسمی که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۸ قطعه ی «تصنیف به احترام عشق»، «دو نوازی کمانچه و آلتو»، «آواز ابوعطا به همراه کمانچه و ارکستر»، «تصنیف دیار دگر»، «تصنیف پیمانه»، «آواز سه گاه به همراه ویولون و سه تار»، «تصنیف نام تمنا» و «تصنیف نگارا» به اجرا در آمده است.

قطعات این آلبوم بر سروده‌های شاعران کهن و معاصری چون حافظ، سعدی، هلالی جغتایی، علیرضا اخلاقی و حمید چشم‌آور اجرا شده و نوازندگانی چون محمد رشوند، بیژن پرواز، علیرضا دریایی، درسا ابوالقاسمی، پژمان پرنیا، حسن مکانیکی و صائب کاکاوند در آن به هنرنمایی پرداخته اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی دستگاهی به احترام عشق از حسین پرنیا و صدای صاحب ابوالقاسمی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایرانگام منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به سایت www.ritmo.ir مراجعه نمایند.

مطالب پربازید

.yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم