عکس ؛ لالیگا هم جذاب شد! ؛ برای بایرن مونیخ رقیب پیدا شد!


اولین نکته‌ی جذاب این بازی که در رسانه‌های آلمانی خبرساز شده باز شدن پای آلکاسر به گلزنی در آلمان بوده است. این بازیکن سابق بارسا در اولین بازی رسمی خود برای زردپوشان گل دوم را به ثمر رساند تا نشان دهد دورتموند می‌تواند برای درخشش در فصل جاری روی او حساب ویژه‌ای باز کند. نکته‌ی دیگر درخشش عبدو دیالو بازیکن دورتموند بود که رسانه‌های آلمانی از او...

عکس ؛ لالیگا هم جذاب شد! ؛ برای بایرن مونیخ رقیب پیدا شد!

جذابیت‌های بازی دورتموند و فرانکفورت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵
عکس ؛ لالیگا هم جذاب شد! ؛ برای بایرن مونیخ رقیب پیدا شد!

پیروزی ۳-۱ بوروسیا دورتموند بر آینتراخت فرانکفورت و تعویض‌های طلایی لوسین فاور که بازی را با اختلاف دو گل به سود زردپوشان دورتموند به پایان رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین نکته‌ی جذاب این بازی که در رسانه‌های آلمانی خبرساز شده باز شدن پای آلکاسر به گلزنی در آلمان بوده است. این بازیکن سابق بارسا در اولین بازی رسمی خود برای زردپوشان گل دوم را به ثمر رساند تا نشان دهد دورتموند می‌تواند برای درخشش در فصل جاری روی او حساب ویژه‌ای باز کند.

نکته‌ی دیگر درخشش عبدو دیالو بازیکن دورتموند بود که رسانه‌های آلمانی از او به عنوان آهنربای زرد یاد کردند چرا که بیشترین توپها در میانه‌ی زمین به دیالو می‌رسید. این مدافع در طول بازی ۱۲۹ بار صاحب توپ شد و در عین حال اولین گل خود با پیراهن دورتموند را به ثمر رساند.

نکته‌ی جالب دیگر گلزنی ماریوس ولف به فرانکفورت بود. ولف که گل اول بازی را به ثمر رساند سال گذشته بازیکن آینتراخت فرانکفورت بود. او پارسال اولین گل فصل خود برای فرانکفورت را در مقابل بوروسیا دورتموند به ثمر رسانده بود و از قضا، امسال هم که با پیراهن زردرنگ دورتموند‌ به میدان رفته بود، اولین گل خود برای این تیم بزرگ آلمانی را به تیم سابقش فرانکفورت زد.

حضور توماس دلینی و یاکوب برون لارسن دانمارکی در ترکیب دورتموند هم یک اتفاق تاریخی دیگر بود. چرا که در تاریخ بوندس‌لیگا تا کنون سابقه نداشت که دو فوتبالیست دانمارکی در یک تیم آلمانی همبازی باشند. دلینی و لارسن در طول بازی با هم به زبان دانمارکی صحبت می‌کردند و هر دو نمایش قابل قبولی داشتند. ضربه‌ی کرنر ارسالی لارسن توسط دیالو وارد دروازه‌ی فرانکفورت شد تا او نشان دهد که در ارسال ضربات ایستگاهی فوتبالیست زهرداری است.

نکته‌ی جالب دیگر این است که دورتموند‌‌ در ۲۵ بازی خانگی اخیر خود که روز جمعه برگزار شده هرگز شکست نخورده است. رکوردی که دیروز هم پا بر جا ماند. دورتموند از این ۲۵ بازی در ۱۸ بازی به پیروزی رسیده و هفت تساوی بدست آورده. آخرین شکست خانگی دورتموند در روز جمعه به ژانویه‌ی ۲۰۰۴ برمی‌گردد.

عکس ؛ لالیگا هم جذاب شد! ؛ برای بایرن مونیخ رقیب پیدا شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس