سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe‌ تولید می شود


سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe‌ تولید می شود

رسانه کلیک – گزارشی جدید به احتمال تولید سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe اشاره دارد. این سریال در سال 2020 روی آنتن می رود. در حال حاضر سریال های زیادی شامل Titans ،Doom Patrol، استار گرل و متروپلیس برای سرویس استریم DC Universe در دست تولید قرار دارد. بر اساس گزارشی که به […] نوشته سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe‌ تولید می...

رسانه کلیک – گزارشی جدید به احتمال تولید سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe اشاره دارد. این سریال در سال 2020 روی آنتن می رود.

در حال حاضر سریال های زیادی شامل Titans ،Doom Patrol، استار گرل و متروپلیس برای سرویس استریم DC Universe در دست تولید قرار دارد. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Fandom Wire در فضای مجازی منتشر شده، احتمال پیوستن سریال بت گرل به آن ها وجود دارد.

به نظر می رسد سریال BATGIRLS دارای 13 قسمت باشد. گفته می شود شروع فیلمبرداری این سریال لایو اکشن از ماه فوریه سال آینده میلادی شروع می شود و در سال 2020 روی آنتن می رود.

در حال حاضر در رابطه با افرادی که در این پروژه حضور دارند، اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده است. این گزارش به بازیگر نقش باربارا گوردون نیز اشاره نکرده است.

سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe‌ تولید می شود

سریال بت گرل برای سرویس استریم DC Universe‌ تولید می شود

شخصیت بتگرل در فیلم Birds of Prey معرفی نمی شود. این فیلم کارگردان و نویسنده خود، جاس ویدون را از دست داده است. در حال حاضر این فیلم وضعیت جالبی را تجربه نمی کند.

با توجه به این موضوع طبیعی به نظر می رسد که استودیوی برادران وارنر به جای استفاده از این شخصیت در یک فیلم سینمایی، ابتدا شخصیت بت گرل را در یک سریال به تصویر بکشد. این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد تولید چندین فیلم سینمایی و سریال با محوریت این شخصیت باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان