دانلود فیلم رحمان 1400


دانلود فیلم رحمان 1400

دانلود فیلم رحمان 1400 دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰ با لینک مستقیم و کیفیت بالا فیلم سینمایی ایرانی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی محمدرضا گلزار و مهران مدیری. دانلود رحمان 1400 از سرویس های آپارات , نماشا , تماشا , فیلمو , میهن ویدیو و …...

دانلود فیلم رحمان 1400

دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰ با لینک مستقیم و کیفیت بالا

فیلم سینمایی ایرانی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی محمدرضا گلزار و مهران مدیری.

دانلود رحمان 1400 از سرویس های آپارات , نماشا , تماشا , فیلمو , میهن ویدیو و … بدون سانسور , کامل و غیر رایگان به صورت قانونی به صورت همزمان.

لینکهای دانلود نسخه رسمی و قانونی قرار گرفت

دانلود فیلم رحمان 1400

ژانر : اجتماعی / کارگردان : منوجهر هادی / تهیه کننده : علی سرتیپی / نویسنده : بابک کایدان / سال تولید : 1397 / محصول : ایران .

بازیگران رحمان 1400

مهران مدیری در نقش جالوسی / محمدرضا گلزار در نقش پسر جالوسی / سعید اقاخانی در نقش رحمان / ساره بیات در نقش نازی / بهرام افشاری / یکتا ناصر در نقش شراره .

داستان فیلم رحمان 1400

رحمان با بازی سعید آقاخانی مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی با بازی مهران مدیری کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ میکشد. از روی دیگر رحمان دارای یک بیماری لاعلاج است و قصد دارد کاری کند که پسر آقای جالوسی مرتکب قتل او شود و او از این طریق از او خسارت بگیرید و در همین رو اتفاقات جالبی در حین داستان رخ می دهد.

محمدرضا گلزار نیز در یک گفتگو گفته است که از نتیجه کار راضی بوده است و قطعا مخاطب بعد از تماشای فیلم از سالن سینما با خوشحالی بیرون می آید .

زمان اکران در سینماها

این فیلم در ایام نوروز و فروردین ماه 98 اکرار گردید.

زمان پخش در نمایش خانگی

همجنین این فیلم بعد از پایان اکران در سینماها در شبکه نمایش خانگی توزیع میگردد (احتمالا مهرماه 98)

لینکهای دانلود نسخه اصلی

دانلود با کیفیت 1080p – قیمت 5500 تومان

دانلود با کیفیت 720p- قیمت 5200 تومان

دانلود با کیفیت 480p- قیمت 5100 تومان

دانلود با کیفیت Full HD- قیمت 600 تومان

دانلود فیلم رحمان 1400

ویدیوهای مرتبط با فیلم رحمان ۱۴۰۰

سکانسی از فیلم با بازی شاخ مجازی ممد لیمینیت با مهران مدیری ! – دانلود

تیزر جدید رحمان 1400 همزمان با اکران – سکانس رقص گروهی – دانلود

تیزر جدید دوم – دانلود

ویدیویی از پایان بازی رضا گلزار در فیلم رحمان 1400 و خداحافظی از پروژه – دانلود

ویدیویی از تمرین اسب سواری ساره بیات و سعید آقاخانی در فیلم رحمان 1400 – دانلود

ویدیویی از تست گریم مهران مدیری برای بازی در فیلم رحمان ۱۴۰۰ – دانلود

تصاویر و عکسهای پشت صحنه فیلم رحمان 1400

دانلود فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400

دانلود فیلم رحمان 1400

حواشی و اخبار فیلم

نوید محمدزاده در واکنش به نا برابری در برابر سالن های فیلم متری شش و نیم در کنار این فیلم اعتراض کرد – منوچهر هادی کارگردان رحمان 1400 نیز در این خصوص متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد

سلام بر رفیق خوب و بازیگر محبوب همه.
تعصب و غیرتت قابل ستایش و دمت گرم که از تمامی فیلم‌هایی که بازی کردی حمایت میکنی از صمیم قلبم برای حضورت در سینما و هنر و فرهنگ این سرزمین خوشحالم. عاشق بازیت در مغزهای کوچک زنگ زده که به جرات میتونم بگم یکی از بهترین بازی‌های تاریخ سینمای ایرانه هستم.
چندشب پیش متری شیش و نیم رو دیدم در سینما آستارا و تلفنی با جناب ساداتیان هم صحبت کردمو تبریک گفتم و به شدت از بازی هومن کیایی و علی باقری و پیمان معادی دوست داشتنی و شماهم لذت بردم.

چند نکته در ارتباط با رقابتی که شما با رحمان ۱۴۰۰ دارین و رسانه ای شد رو عرض میکنم.
اول اینکه اصلا رحمان ۱۴۰۰ و گروه سازنده هیچ رقابتی با متری شیش و نیم ندارند. در هیچ زمینه ای چون مقایسه این دو فیلم مقایسه غلطی هست و هر فیلم رویکرد و تحلیلی جداگانه دارد سینمای اجتماعی بسیار محترم و به شدت باید حمایت شود ومن به شخصه از فروش فیلم شما یعنی استقبال مردم از سینمای اجتماعی خوشحالم و موفقیت فیلمتون رو تبریک میگم ولی نوید جان رفیق عزیزم فیلم شما نزدیک به چهل دقیقه از سینمای نود دقیقه ای مرسوم طولانی تره و روزانه همین تایم در کل سینماهای کشور کافیه که به شما در فروش لطمه بزنه وگرنه سانس های بیشتری رو در اختیار داشتین.

نکته بعدی شما در پردیس کوروش که متعلق به تهیه کننده رحمان ۱۴۰۰ هست روزانه شانزده سانس اکران دارین که اگر تایم فیلمتون با رحمان برابر بود تعداد سانسها هم تقریبا به هم نزدیکتر میشد. آیا در سینماهای تهیه کننده محترم شما جناب ساداتیان تعداد سانس‌های شما با رحمان ۱۴۰۰برابره؟ نیست. در سینما آستارا که بنده رفتم و مهمان جناب ساداتیان هم بودم تعداد سانس‌های ما کمتر از شما بود سالن بزرگتر هم در اختیار متری شیش ونیم بود. پس بهتره که برای فروش هر فیلمی که با استقبال مواجه میشه خوشحال باشیم چون در نهایت مردم فیلم مورد علاقشونو پیدا میکنن و به هم توصیه میکنن و اون فیلم فروش بیشتری خواهد کرد.
بازهم معتقدم اگر فیلم شما نود دقیقه بود الان رتبه اول که برایتان مهمه برای فیلم متری شیش و نیم بود. بسیاری از کامنتها که سامان دهی شدند و قصد تخریب فیلم رحمان ۱۴۰۰ و علی سرتیپی و منوچهر هادی رو دارند نمیدونند که بهترین مبلغ برای ما هستند. در آخر از همه مردم دعوت میکنم فیلم درجه یک و شریف و باشعور متری شیش و نیم رو ببینند. بازهم تبریک میگم به نوید عزیزم و سعید روستایی دوست و همکار جوانم و جمال ساداتیان محترم و بزرگوار. امیدوارم هر دو فیلم به خواسته هاشون در فضایی سالم برسن.

توقیف فیلم به دلیل داشتن شوخی های جنسی !

فیلم منوچهر هادی در تاریخ 24 فروردین ماه 98 بعد از فروش حدود 20 میلیارد توسط وزارت ارشاد توقیف گردید. منوچهر هادی نوشت

تمام تلاشم نتیجه نداد.مدیران موفق شدند و زندگی ادامه دارد
فدای یک تار موی شما یکتا و سوفیای قشنگم.

دومین فیلم پر فروش تاریخ سینما بدون هیچ پاسخ قانع کننده ای توقیف شد که دو هفته قبل در شهر قم این اتفاق افتاده بود.
ممنون از مدیران سینمایی که کاری از دستشان بر نمی آمد ولی تلاششان را کردند چون کلا در ارشاد کسی تصمیم گیرنده نیست و تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود. ایشان فقط ابلاغ می‌کنند. هیچ گاه کسی برای فیلمش تشویق نمی‌شود ولی تنبیه چرا و توقیف چرا.

امید به اکرانی خوب برای دیگر فیلم‌های دوستان و همکارانم حتی مسعود ده نمکی و روزنامه ای که تمام قد در اختیار ایشان هست. بانی فیلم. روزنامه‌ای که به شخصه خیلی برای من و فیلم هایم اطلاع رسانی کرد و نمی‌دانم چرا انقدر عصبانی است این روزها و حسابی با رحمان خشم و عصبانیتش را خالی کرد برای دوستان بانی فیلم هم که مخاطب انگشت شماری دارد آرزوی بهترینها رو دارم. برادران داداشی (اعتمادی)موفق باشین و سالم و تندرست

فیلم های دیگر

فیلم متری شش و نیم


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022