ستاره سابق اتلتیکو مادرید به شایعات پاسخ داد: مشکلی با چولو نداشتم


در تابستان گذشته یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی در حالی که در شرایط خوبی در اتلتیکو مادرید به سر می برد از این تیم جدا شد و در انتقالی غیر منتظره به دالیان چین پیوست. حال در آستانه دیدار اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نسب به تیم سابق خود به اظهار نظر پرداخته است. جدایی از اتلتیکو مادرید خاطرات بسیار خوبی را از این تیم در ذهنم دارم و همواره از...

ستاره سابق اتلتیکو مادرید به شایعات پاسخ داد: مشکلی با چولو نداشتم

کاراسکو: هیچ وقت با سیمئونه مشکلی نداشتم
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۶
ستاره سابق اتلتیکو مادرید به شایعات پاسخ داد: مشکلی با چولو نداشتم

یانیک کاراسکو مهاجم سابق اتلتیکو مادرید نسبت به تیم سابقش به اظهار نظر پرداخت و مدعی شد در دوران حضورش در اتلتیکو مادرید هیچگاه مشکلی با دیگو سیمئونه نداشته است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در تابستان گذشته یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی در حالی که در شرایط خوبی در اتلتیکو مادرید به سر می برد از این تیم جدا شد و در انتقالی غیر منتظره به دالیان چین پیوست. حال در آستانه دیدار اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نسب به تیم سابق خود به اظهار نظر پرداخته است.

جدایی از اتلتیکو مادرید

خاطرات بسیار خوبی را از این تیم در ذهنم دارم و همواره از حضور در این تیم راضی بودم اما باید تصمیم نهایی خود را برای آینده فوتبالی ام می گرفتم و می دانستم که باید چه راهی را انتخاب کنم.

دیگو سیمئونه

اتلتی با سیمئونه باید یک قهرمانی در اروپا کسب کند چون شایسته چنین عنوانی می باشد. در زمان حضورم در مادرید هیچ مشکلی با چولو نداشتم اما گاهی اوقات مربی به شما بازی می دهد و گاهی هم نه. اتلتیکو مادرید در این فصل تیم بسیار خوبی را در اختیار دارد و با توجه به توانایی های تیم و مربی می توانند به موفقیت های بزرگی برسند.

آنتوان گریزمان

از نبود آنتوان گریزمان در لیست بهترین ها شوکه شدم زیرا با عملکردی که از خود ارائه داد شایسته کسب عناوین بسیاری بود. برای او بسیار خوشحالم زیرا افتخارات بسیاری در طول سال کسب کرد و قابلیت های خود را بارها به نمایش گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...