ایجاد تسهیلات برای رفت و آمد دانشجویان دانشگاه آزاد به مجتمع ولایت سوهانک


ایجاد تسهیلات برای رفت و آمد دانشجویان دانشگاه آزاد به مجتمع ولایت سوهانک

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از ایجاد تسهیلات برای رفت و آمد دانشجویان به مجتمع ولایت سوهانک خبر داد.

محمدرضا تجلیل، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: دانشکده‌های واحد تهران مرکز به مجتمع سوهانک منتقل‌شده‌اند و کلاس‌ها امسال در این مجتمع دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز گفت: دانشکده هنر نیز به این مجتمع منتقل شده است، اما امسال تنها ورودی‌های ۹۷ و رشته‌های تحصیلات تکمیلی به مجتمع سوهانک انتقال داده‌می‌شوند و بقیه در دانشکده سابق در خیابان فلسطین باقی می‌مانند.

تجلیل بابیان اینکه ستاد مرکزی واحد تهران مرکزی نیز به مجتمع سوهانک انتقال پیداکرده، گفت: در این مجتمع امکانات ورزشی و سالن‌های مختلف در نظر گرفته‌شده است و دانشجویان می‌توانند از استخر و سونای چندمنظوره این مجتمع استفاده کنند.

وی افزود: سالن نهارخوری، بوفه، فوت کورت نیز در قسمت‌های مختلف دانشگاه ساخته‌شده و مورداستفاده دانشجویان قرار می‌گیرد.

امکان استفاده دانشجویان از مرکز انتشارات دانشگاه

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز با اشاره به اینکه خدمات دانشجویی به‌صورت ویژه ارائه می‌شود، افزود: در راستای این خدمات انتشارات دانشجویی به راه افتاده است و دانشجویان می‌توانند از روزهای نخست سال تحصیلی از مرکز انتشارات استفاده کنند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ادامه افزود: برای ایاب و ذهاب دانشجویی هماهنگی‌هایی با شهرداری، مترو، تاکسیرانی و واحد اتوبوس‌رانی انجام‌شده است. از مبدأ مجتمع ولایت خطوط تاکسیرانی فعال و وظیفه انتقال دانشجویان به میدان‌های اصلی شهر را بر عهده‌دارند.

تجلیل با اشاره به حرکت سه خط اتوبوس، گفت: دانشجویان این مجتمع می‌توانند از دو خط سامانه BRT و یک خط اتوبوس استفاده کنند. قرار است این دو خط، وسیله انتقال دانشجویان از انتهای بلوار ارتش به سمت شهرری و میدان تجریش باشند.

کاهش زمان حرکت مترو

معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز تصریح کرد: با سازمان مترو هماهنگ کردیم تا زمان حرکت مترو در سوهانک کاهش پیدا کند و قرار شد حداکثر زمان رسیدن و حرکت قطارها به پنج دقیقه برسد. بین ایستگاه مترو تا مجتمع نیز خطوط ون راه‌اندازی شده‌اند و دانشجویان را در این مسیر جابه‌جا می‌کنند.

وی در خصوص ایجاد تسهیلات برای دانشجویانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند نیز گفت: با شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مذاکره کرده‌ایم و قرار است محل‌هایی را به پارک خودروی دانشجویان اختصاص دهند.

تجلیل در پایان از انتقال قطعی دانشکده‌های مدیریت، علوم اجتماعی، روان‌شناسی، رسانه و ارتباطات، تربیت‌بدنی، حقوق، اقتصاد و حسابداری و علوم سیاسی به مجتمع ولایت سوهانک خبر داد.

انتهای پیام/4087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز