همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود/ برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه برنامه داریم


همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود/ برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه برنامه داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود و من همواره در مورد همکاری بسیج با دولت اعلام آمادگی کرده‌ام.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب‌پرور درباره نقش سازمان بسیج مستضعفین در تحقق توسعه و آبادانی کشور، اظهار کرد: هم‌اکنون هشت هزار گروه جهادی در کشور فعال است و ۱۰ هزار گروه جهادی تا پایان سال به این گروه‌ها اضافه می‌شوند که ظرفیت سازندگی بالایی در کشور به وجود می‌آورند.

وی افزود: ۱۸ هزار گروه جهادی تا پایان سال فرصتی برای نوسازی و توسعه کشور در مسیر توسعه و تحقق اهداف، برنامه‌ها و اسناد بالادستی برای دولت ایجاد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج در مورد اهداف گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: برنامه گروه‌های جهادی به این نحو است که یک نقطه مشخص را برای هر گروه تعیین کرده و با تمرکز بر آن به‌صورت یک مجموعه از خدمات مورد نیاز بر آن محل مشخص شده، متمرکز می‌شوند.

غیب‌پرور محرومیت‌زدایی را از اصلی‌ترین رسالت‌های گروه‌های جهادی دانست و گفت: فعالیت‌های خدمت‌رسانی در بخش سلامت و بهداشت، تأمین نیازهای اجتماعی و فرهنگی از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی با محور محرومیت‌زدایی هستند. تا حدودی در انجام فعالیت گروه‌های جهادی با دولت هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و جهادگران با یک وزارتخانه تعامل ندارند، بلکه با چند وزارتخانه تعامل دارند از جمله وزارتخانه جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان که همکاری دولت ناکافی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: همکاری دولت با بسیج باید بیشتر شود، چرا که استعداد بسیج یک اقیانوس است و عمق، طول و عرض بسیج مشابه قوه لایزال است و من همواره در مورد همکاری بسیج با دولت اعلام آمادگی کرده‌ام. دولت باید از بسیج بخواهد و ما اعلام آمادگی کردیم و برنامه هم به دولت ارائه دادیم و برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه، آمادگی کامل داریم تا به کمک دولت بیاییم.

انتهای پیام/4079/4071/پ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06