عکس ؛ فریادهای علیرضا جهانبخش جهانی شد


جدال ساوتهمپتون با برایتون آلبیون دوشنبه شب به نمایشی دراماتیک برای شاگردان کریس هیتن تبدیل شد، نمایشی که در پایان کامبکی فوق العاده برای علیرضا جهانبخش و هم تیمی هایش به ارمغان داشت تا آنها از شکستی سنگین یک تساوی به شیرینی عسل بسازند تا با دست پر به “لندن کنار دریا” بازگردند. کریس هیتن مثل تمام هفته های گذشته در شرایطی ترکیب 11 نفره خود را...

عکس ؛ فریادهای علیرضا جهانبخش جهانی شد

تجربه اولین شادی گل جهانبخش مقابل دوربین ها
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۲
عکس ؛ فریادهای علیرضا جهانبخش جهانی شد

آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر جزیره با کامبک به یادماندنی برایتون در حضور ستاره ایرانی به پایان رسید تا تصاویر شادی های این بازیکن و هم تیمی هایش جهانی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدال ساوتهمپتون با برایتون آلبیون دوشنبه شب به نمایشی دراماتیک برای شاگردان کریس هیتن تبدیل شد، نمایشی که در پایان کامبکی فوق العاده برای علیرضا جهانبخش و هم تیمی هایش به ارمغان داشت تا آنها از شکستی سنگین یک تساوی به شیرینی عسل بسازند تا با دست پر به “لندن کنار دریا” بازگردند.

کریس هیتن مثل تمام هفته های گذشته در شرایطی ترکیب ۱۱ نفره خود را معرفی کرد که باز هم خبری از علیرضا جهانبخش ۱۷ میلیون پوندی در جمع نفرات اصلی نبود تا ستاره ایرانی از روی نیمکت بازی را آغاز کند. روند جدال دو تیم چندان به سود سبزپوشان برایتون نبود تا جایی که تا دقیقه شاگردان مارک هیوز سرشناس با دو گل از مهمان خود پیش افتادند تا طرفداران شان سرودهای برد خانگی سر بدهند.

سرمربی برایتون در این دقیقه مثل تمام بازی های گذشته وینگر ایرانی را وارد زمین کرد تا این بار جهانبخش نقشی کلیدی در تفکرات تهاجمی داشته باشدو کنار کناکورت فرانسوی همان بازیکنی که بازی قبلی بعد از تعویض با جهانبخش جنجال ساز شد همین طور مورای مثلث ویرانگری در دقایق پایانی بسازد.ستاره ایرانی با ورودش جان تازه ای به خط حمله داد تا جایی که بارها تا آستانه فروپاشی دروازه ساوتهمپتون پیش رفت به خصوص در دقیقه ۸۰ بازی که ضربه دیدنی او با برخورد به تیرک دروازه رای اوت شد تا آه از نهاد جهانبخش و برایتونی ها بلند شود.

به شکل ممکن این بازی با پنالتی دقیقه ۱+۹۰ مورای به تساوی ۲-۲ کشیده شد تا نتیجه ای فوق العاده برای برایتونی ها در خانه رقیبی سنتی همچون ساوتهمپتون رقم بخورد، همان تیمی که باعث حذف زودهنگام مرغ های دریایی از جام اتحادیه شده بود. بعد از گل تساوی جهانبخش در شادی برایتونی ها نقشی پررنگ داشت تا اولین شادی گل ستاره ایرانی شهرتی جهانی پیدا کند و در قاب تصاویر رسانه های معتبر جهان سرو صدای زیادی به پا کند.

با این نمایش که مورد توجه رسانه های جزیره قرار گرفت تا میانگین امتیاز بالایی برای جهانبخش در پی داشته باشد انتظار می رود خرید رکوردشکن برایتونی ها از بازی های هفته ششم بتواند به ترکیب اصلی بازگردد تا به مهره ای تعیین کننده و کلیدی همچون دوران حضور در آلکمار تبدیل شود.

عکس ؛ فریادهای علیرضا جهانبخش جهانی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس