اصلاح «طرح جامع بانکداری کشور» در مرحله نخست با 62 ماده به صحن مجلس می‌آید


اصلاح «طرح جامع بانکداری کشور» در مرحله نخست با 62 ماده به صحن مجلس می‌آید

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طی تعطیلی‌های مجلس «طرح جامع بانکداری کشور» در کمیسیون اقتصادی بررسی و اصلاح شد و مرحله نخست آن در 62 ماده هفته‌ آتی به صحن می‌آید.

معصومه آقاپورعلیشاهی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های پیگیری شده کمیسیون اقتصادی در تعطیلی مجلس، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی مدت دو هفته تعطیل بود، اما اعضای کمیسیون اقتصادی در هفته اول از شنبه تا چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه داشت.

وی بیان کرد: «اصلاح طرح جامع بانکداری کشور» در دستور کار کمیسیون اقتصادی بود که کاری زیرساختی و اساسی است.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه مرحله اول این طرح در مورد تغییر زیرساخت بانک مرکزی و نحوه اداره آن بود، گفت: مرحله نخست طرح در 62 ماده در کمیسیون تصویب شد و هفته‌ آتی به صحن مجلس می‌آید.

آقاپورعلیشاهی با تأکید براینکه قوانین بانک مرکزی مربوط به سال 51 است، تصریح کرد: در کمیسیون اقتصادی طی دو مرحله «اصلاح ساختار بانک مرکزی» و «اصلاح ساختار بانکداری در کشور» را پیگیری کردیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس با تصریح اینکه به‌عنوان عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی معتقدم تغییرات باید زیربنایی باشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این طرح در بخش بانکداری، صندوق مکانیزه فروش و مالیات بر ارزش افزوده تحول بزرگی در کشور باشد.

انتهای پیام/4034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول