میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!


میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!

میتسوبیشی همانند بسیاری از کمپانی‌های رقیب، بازار خودروهای سواری را رها کرده و تقریباً به‌طور انحصاری روی کراس اوورها تمرکز کرده است. در واقع تنها خودروی ارزان‌قیمت میراژ است که در سبد محصولات سواری این خودروساز در آمریکا به چشم می‌خورد و جدای از آن باید به کراس اوورهای اوت‌لندر، اوت‌لندر اسپورت و اکلیپس کراس... نوشته میتسوبیشی گالانت 2020،...

میتسوبیشی همانند بسیاری از کمپانی‌های رقیب، بازار خودروهای سواری را رها کرده و تقریباً به‌طور انحصاری روی کراس اوورها تمرکز کرده است. در واقع تنها خودروی ارزان‌قیمت میراژ است که در سبد محصولات سواری این خودروساز در آمریکا به چشم می‌خورد و جدای از آن باید به کراس اوورهای اوت‌لندر، اوت‌لندر اسپورت و اکلیپس کراس اشاره کنیم؛ اما اگر میتسوبیشی به بازار سدان‌ها بازگردد با چه چیزی روبرو خواهیم شد؟

میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!
اگر میتسوبیشی گالانت احیا شود چه؟! در این صورت شاید با خودرویی شبیه تصاویر روبرو شویم. این رندرها گمانه‌زنی مجازی از میتسوبیشی گالانت 2020 هستند که دارای جدیدترین شاخصه‌های طراحی این برند می‌باشد.

میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!
گالانت از سال 1969 تا 2012 یکی از خاطره‌انگیزترین محصولات میتسوبیشی بوده و در طی این سال‌ها از فرم یک سدان کامپکت، کوپه، هاچبک و استیشن به مدلی میان سایز تبدیل شده است. نه نسل از گالانت روانه‌ی جاده‌ها شده‌اند و در سال 2002 حدود 100 هزار دستگاه از این خودرو به خانه‌ی مشتریان راه یافت اما فروش گالانت در سال 2009 به کمتر از 12 هزار دستگاه رسید و هرگز هم به حد انتظار نرسید؛ بنابراین خداحافظی آن با خط تولید جای تعجبی نداشت.

میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!
همین موضوع درباره سدان های اقتصادی میان سایز نیز صادق است؛ و به نظر نمی‌رسد که این رویه در آینده‌ای نزدیک تغییر یابد. تا زمانی که کراس اوورها در بازار هستند سدان ها روی خوش نخواهند دید زیرا این قدبلندها فضای کابین بیشتر، توانایی‌های خارج از جاده‌ی بهتر و جذابیتی کلی برای اکثر خریداران دارند.

میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!

میتسوبیشی گالانت 2020، خوابی که ای‌کاش تعبیر شود!
اما اگر این رویه در چند سال آینده تغییر کند میتسوبیشی و اتحاد جدید آن با رنو و نیسان شاید اقدام به احیای گالانت کند؛ و نتیجه‌ی آن احتمالاً تولید سدانی خواهد بود که طراحی نزدیکی با این رندرها خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟