آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو


دامن نیم کلوش از انواع دامن های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و شما می توانید این مدل دامن را به راحتی در منزل بدوزید. برای دوخت دامن نیم کلوش بهتر است ابتدا الگوی آن را رسم کنید و پارچه دامن را طبق الگو برش بزنید سپس اقدام به دوخت این دامن شیک نمایید.  دامن های زنانه و دخترانه در انواع مدل های مختلف نظیر دامن کلوش و دامن نیم...

دامن نیم کلوش از انواع دامن های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و شما می توانید این مدل دامن را به راحتی در منزل بدوزید. برای دوخت دامن نیم کلوش بهتر است ابتدا الگوی آن را رسم کنید و پارچه دامن را طبق الگو برش بزنید سپس اقدام به دوخت این دامن شیک نمایید.

دامن های زنانه و دخترانه در انواع مدل های مختلف نظیر دامن کلوش و دامن نیم کلوش و … موجود هستند و اگر شما در زمینه هنر خیاطی مهارت دارید بهتر است این دامن های ساده و در عین حال زیبا را در منزل بدوزید.

آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو

آموزش مرحله به مرحله دوخت دامن نیم کلوش

خیاطی از انواع هنرهای کاربردی است و اغلب خانم ها به خیاطی کردن علاقه مند هستند زیرا با داشتن مهارت در این هنر می توانند لباس ها با مدل های متنوعی را برای خود و دیگران بدوزند. در مطالب قبلی آموزش دوخت دامن توتو و آموزش خیاطی بدون الگو را مشاهده کردید در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه دوخت دامن نیم کلوش آشنا سازیم.

آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو

مراحل رسم الگوی دامن نیم کلوش و نحوه دوخت آن

رسم الگوی دامن نیم کلوش ساده است و شما می توانید در طی چند مرحله ساده الگوی این دامن را به راحتی بکشید سپس آن را برای خود بدوزید. مراحل رسم الگوی دامن نیم کلوش به صورت زیر است :

آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو

ابتدا یک زاویه قادمه در سمت چپ الگو بکشید.آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو گوشه زاویه قائمه را نقطه ۱ نامگذاری کنید مانند الگوی دامن کلوش.آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو از نقطه ۱ به اندازه ۱/۴ دور کمر + ۵ به سمت راست الگو علامت بزنید و اسم این نقطه را ۲ نامگذاری کنید و از نقطه ۱ به اندازه فاصله بین نقاط ۱ تا ۲ به سمت پایین علامت بزنید و نقطه ۳ را بدست آورید.آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو فاصله بین نقطه ۱ به نقطه ۲ را تا نقطه ۱ به نقطه ۳ پرگاری کنید توجه داشته باشید که فاصله نقطه ۲ تا نقطه ۳ باید نصف دور کمر کامل باشد.آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو از نقطه ۲ به اندازه قد دامن نیم کلوش به سمت راست علامت بزنید و این نقطه را ۴ بنامید همچنین از نقطه سه به اندازه قد دامن نیم کلوش به سمت پایین بروید و این نقطه را ۵ بنامید.آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو از قسمت نقطه ۲ خط کمر تا نقطه ۴ را به سمت نقطه ۳ به نقطه ۵ پرگاری کنید و لبه دامن را بکشید توجه داشته باشید که دامن نیم کلوش روی قسمت دولای پارچه قرار می گیرد.آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو توجه داشته باشید که از نقطه ۲ تا ۳ باید نصف دور کمر کامل شود. بعد از کشیدن الگو پارچه دامن را برش بزنید و این دامن زیبا و شیک را به راحتی بدوزید.

آموزش دوخت دامن نیم کلوش + الگو

در این مطلب با آموزش دوخت دامن نیم کلوش در خدمت شما همراهان همیشگی مجله آرگا بودیم که امیدواریم از دوخت این دامن پرطرفدار در منزل نهایت لذت را ببرید.

منبع : آکادمی بین المللی هنر پارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی