فیلم سرزمین زامبی ها 2 در ژانویه سال آینده به تولید می رسد


فیلم سرزمین زامبی ها 2 در ژانویه سال آینده به تولید می رسد

رسانه کلیک – کارگردان فیلم سرزمین زامبی ها 2 خبر از شروع تولید این فیلم در ماه ژانویه سال آینده میلادی داده است. این فیلم سال 2019 اکران می شود. روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی ها 2 به شروع این پروژه در ماه ژانویه 2019 اشاره کرده است (فیلم Zombieland 2 در سال 2019 […] نوشته فیلم سرزمین زامبی ها 2 در ژانویه سال آینده به تولید می رسد اولین...

رسانه کلیک – کارگردان فیلم سرزمین زامبی ها 2 خبر از شروع تولید این فیلم در ماه ژانویه سال آینده میلادی داده است. این فیلم سال 2019 اکران می شود.

روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی ها 2 به شروع این پروژه در ماه ژانویه 2019 اشاره کرده است (فیلم Zombieland 2 در سال 2019 اکران می شود). از سال 2016 مراحل تولید این فیلم شروع شده بود و شرکت سونی نیز در ماه جولای سال جاری میلادی تاریخ اکران آن را اعلام کرد.

فیلم Zombieland 2 پس از وقفه ای 10 ساله روی پرده سینما قرار می گیرد. در قسمت دوم این فیلم بازیگران قسمت قبلی مانند وودی هارلسون و اما استون حضور دارند. فیلم زامبی لند در زمان اکران خود در سال 2009 به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرد و توانست در بازارهای جهانی فروشی نزدیک به 100 میلیون دلار را تجربه کند.

در حالی که طرفداران این فیلم منتظر اکران قسمت دوم آن در سال های گذشته بودند، خبرهای مربوط به توسعه قسمت دوم آن در سال 2016 به اینترنت راه پیدا کرد. یکی از دلایل این وقفه، حضور نویسندگان فیلمنامه زامبی لند 2 در پروژه های دیگر مانند فیلم Deadpool بود.

فیلم سرزمین زامبی ها 2 در ژانویه سال آینده به تولید می رسد

فیلم سرزمین زامبی ها 2 در ژانویه سال آینده به تولید می رسد

کارگردان قسمت دوم فیلم زامبی لند، در مصاحبه ای با Fandango خبر از شروع فیلم برداری این اثر در ماه ژانویه 2019 داده است. این موضوع برای بسیاری از طرفداران و علاقه‌ مندان به این فیلم خوشحال کننده است. در آینده نزدیک فیلم ونوم با کارگردانی روبن فلیشر اکران می شود.

وظیفه نویسندگی فیلمنامه زامبی لند 2 بر عهده پال ورنیک و رت ریس است. با توجه به وقفه 10 ساله انتظار می رود با یک فیلم مناسب روبه‌رو باشیم. این فیلم در تاریخ 11 اکتبر روی پرده سینما قرار می گیرد (فیلم زامبی لند 2 در تاریخ 11 اکتبر بر روی پرده سینما می رود).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا