شست و شوی حیاط شورا و شهرداری با 2 هزار لیتر آب


شست و شوی حیاط شورا و شهرداری با 2 هزار لیتر آب

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به شست و شوی حیاط شورا و شهرداری با آب تذکر داد و گفت: آب نداریم و باید نسبت به استفاده از آن دقت کنیم.

شست و شوی حیاط شورا و شهرداری با 2 هزار لیتر آببه گزارش فانوس،شهربانو امانی در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه طی یک سال گذشته همواره نسبت به نحوه استفاده از آب تذکر داده اند، گفت: در جلسه هفته گذشته شورا متوجه شدم ساختمان شورا و شهرداری با آب در حال شست و شو است متاسفانه در حال حاضر یکی از جدی ترین بحران های ما خشکسالی و کمبود آب است و با توجه به خطر کمبود آب باید با مصرف بی رویه مقابله کنیم.

وی ادامه داد: جنگ آب، جنگ آینده کشورها است. ما می توانیم بدون وسایلی مانند موبایل، خودرو و غیره زندگی کنیم اما هیچکدام از ما نمی توانیم بدون آب به زندگی خود ادامه دهیم.

وی افزود: پس از پرس و جو متوجه شدم یک تانکر ۲ هزار لیتری برای شست و شوی حیاط شورا و شهرداری آورده بودند و حتی شنیدم عصر همان روز بخشی از حیاط با آب شرب شست و شو شده است.

وی با اشاره به بیلبوردهایی که نسبت به کمبود آب هشدار می دهند، گفت: در این بیلبوردها نوشته شده آب هست ولی کم است، اما در حقیقت آب نیست و ما وضعیت نامناسبی در خصوص آب داریم.

وی از شهرداری خواست: ساختمان های شورا و شهرداری را به ساختمان های سبز بدل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط