هرجا با هم بودیم نتایجی در حد اعجاز به وجود آوردیم


هرجا با هم بودیم نتایجی در حد اعجاز به وجود آوردیم

وزیر اطلاعات گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک‌های ضد انقلاب نشان از اقتدار بالای اطلاعاتی و نظامی کشور دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام علوی در جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک‌های ضد انقلاب اظهار کرد: این اقدام نشان از اقتدار بالای اطلاعاتی و نظامی کشور دارد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیق و گسترش تعاملات و هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های اطلاعاتی- امنیتی و نظامی بری افزایش آمادگی‌ها در مواجهه با تهدیدات و دسیسه‌های نظام سلطه و دشمنان جمهوری اسلامی تاکید کرد.

علوی خاطر نشان کرد: هرجا با هم بودیم، دست به دست هم دادیم، باهم حرکت کردیم و توان‌هایمان را به هم گره زدیم، نتایجی در حد اعجاز به وجود آوردیم.

همچنین جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیام مهم عاشورا گفت: قلت سپاه اسلام در مقابل کثرت سپاه کفر هیچ حجت و دلیلی برای ترک مقاومت و جهاد نیست و با رمز حیات و بقاء، عزت و سعادت جامعه اسلامی از میدان جهاد عبور می‌کند.

سردار سلامی ضمن قدردانی از موفقیت‌های جامعه اطلاعاتی کشور بر لزوم هماهنگی، همدلی، هشیاری و آمادگی دستگاه اطلاعاتی کشور سردار سلامی در شناسایی و مقابله با راهبردهای اطلاعاتی دشمنان و رصد مستمر و اقدامات پیشگیرانه در شرایط خطیر کنونی که با یک نبرد و جنگ اطلاعاتی نامتوازن مواجه هستیم، تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟