هواشناسی خراسان رضوی نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد


هواشناسی خراسان رضوی نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد

مشهد- ایرنا- هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارشهای رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر در برخی مناطق این استان طی چند روز آینده هشدار داد.

به گزارش روز سه شنبه مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، این استان از عصر امروز به تدریج تحت تاثیر سامانه ناپایدار و فعال در نواحی غربی کشور قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش با نفود هسته بارشی، وقوع بارش های رگباری در استان خراسان رضوی بویژه در نیمه شمالی و نواحی غربی آن پیش بینی می شود که به طور متناوب تا پایان هفته جاری همراه با رعد و برق، گاهی با وزش باد شدید ادامه خواهد داشت.
با توجه به گسترش جریانات شمالی در این استان، با افزایش ابرناکی و افزایش شدت وزش باد انتظار می رود دما نیز روند کاهشی داشته و تا اوایل هفته آینده به طور میانگین پنج تا هفت درجه کاهش یابد.
این گزارش می افزاید با توجه به رگباری بودن بارش‌ ها احتمال جاری شدن آب و آبگرفتگی معابر در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی وجود دارد و بیشترین حجم بارشها در شهرستانهای درگز، قوچان، چناران، ارتفاعات کلات و شمال سبزوار پیش بینی شده است.
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی به فراهم کردن امکانات و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی بارشهای پیش بینی شده در این استان تاکید کرد.
3027 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...