بیانات رهبر انقلاب درباره شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) +تصویرنوشته


بیانات رهبر انقلاب درباره شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) +تصویرنوشته

کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب، بخشی از بیانات ایشان در خصوص شخصیت والای حضرت علی اکبر(ع) را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

بیانات رهبر انقلاب درباره شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) +تصویرنوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز هشتم محرم الحرام، به یاد حضرت علی اکبر(ع)، عزیز دردانه حضرت سیدالشهدا(ع) نامگذاری شده است. به همین مناسبت کانال نوجوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان در خصوص شخصیت والای حضرت علی اکبر(ع) را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی: امام حسین(علیه السلام) در دوران کودکی، محبوب پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بود و همچنین پیامبر را بی‌نهایت دوست داشت. چهره پیامبر، به صورت خاطره بی زوالی در ذهن امام حسین مانده است.بعد خدا، علی اکبر(سلام الله علیه) را به امام حسین می‌دهد. وقتی این جوان کمی بزرگ می‌شود، حضرت می‌بیند که چهره، صدا و اخلاق، درست شبیه پیامبر است؛ همان بزرگواری، کرم و شرف... اما این جوان هم به میدان رفت... علی اکبر در آن لحظه آخر، صدایش بلند شد و عرض کرد: «یا ابتا علیک السلام»؛ پدرم! خداحافظ...

بیانات رهبر انقلاب درباره شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) +تصویرنوشته

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه