کارشناسی گرفتن ساندویچی به سبک دانشجویان انگلیسی/ آغاز متفاوت سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه باکینگهام


کارشناسی گرفتن ساندویچی به سبک دانشجویان انگلیسی/ آغاز متفاوت سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه باکینگهام

سال تحصیلی در دانشگاه‌های انگلیس از سپتامبر(10 شهریور) یا اکتبر (9 مهر) شروع می‌شود و تعطیلات سه یا چهار هفته‌ای که در حدود کریسمس و عید پاک وجود دارد سال تحصیلی را برای دانشجویان انگلیسی به سه ترم تحصیلی تقسیم می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، بیشتر دانشگاه‌های انگلیس در هر ترم برای دروس دانشگاهی یک تقویم تحصیلی تعیین می‌کنند. برخی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های این کشور هنوز از ساختار ثلث برای تقسیم‌بندی سال تحصیلی استفاده می‌کنند که ثلث آخر به امتحانات اختصاص می‌یابد.‌

این ثلث‌ها در برخی از دانشگاه‌ها اسم خاصی دارند، برای مثال در آکسفورد میکائیل، هیلاری و تثلیث نام دارد. در دانشگاه دورهام میکائیل، اپیفنی و عید پاک نام دارد.

ساختار سال تحصیلی در دانشگاه باکینگهام با دانشگاه‌های دیگر بریتانیا و حتی جهان متفاوت است. در این دانشگاه شروع سال تحصیلی معمولاً در ژانویه (11 دی) یا فوریه (12 بهمن) شروع می‌شود و امتحانات نهایی در پاییز از دانشجویان گرفته می‌شود.

دوره تحصیلی کارشناسی برای دانشجویان بین‌المللی و اتحادیه اروپا سه سال است که شامل ترکیبی از سمینارها، کارگاه‌ها و دروسی است که از ماژول‌های مختلف (به انتخاب دانشجو) می‌شود. تحصیل در برخی از رشته‌های تحصیلی مانند علمی و مهندسی می‌توانند تا چهار سال نیز طول بکشد.

دوره‌های کارشناسی سه ساله‌ای به نام ساندویچ نیز وجود دارد که شامل سه سال تحصیل در دانشگاه و یک سال تجربه کاری در محیطی مرتبط به رشته دانشجو می‌شود.

انگلیس دوره‌های تحصیلی دو ساله‌ای نیز دارد که به دانشجو فرصت می‌دهد درسش را زودتر تمام کند و در حرفه‌ای مرتبط به آن مشغول به کار شود.

انتهای پیام/4021/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی