عکس؛ دلیل اعتراض هواداران به طرح لباس فصل جدید بارسلونا


روزنامه اسپورت خبر داده است که باشگاه بارسلونا برای طرح لباس‌ های جدید خانگی خود به کمپانی نایکی چراغ سبز نشان داده است. این پیراهن خط‌ های راه راه عمودی سنتی تیم را نخواهد داشت و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه هیچ خط راه راهی بر روی پیراهن‌ های این باشگاه طراحی نخواهد شد. برای طراحی جدید، این کمپانی از طرح شطرنجی در لباس‌ های این تیم استفاده...

عکس؛ دلیل اعتراض هواداران به طرح لباس فصل جدید بارسلونا

ناراحتی هواداران آبی اناری از تشابه لباس بازیکنان بارسا و تیم ملی کرواسی
نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰
عکس؛ دلیل اعتراض هواداران به طرح لباس فصل جدید بارسلونا

پیراهن خانگی باشگاه بارسلونا در فصل ۲۰۱۹/۲۰ با تحولی جدید روبرو خواهد شد.که مشابه طرحی است که بازیکنان تیم ملی کرواسی بر تن می‌کنند و رنگ‌ های این باشگاه در آن حفظ خواهند شد.این موضوع با واکنش هواداران بارسـلونا در شبکه‌ های همراه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه اسپورت خبر داده است که باشگاه بارسلونا برای طرح لباس‌ های جدید خانگی خود به کمپانی نایکی چراغ سبز نشان داده است. این پیراهن خط‌ های راه راه عمودی سنتی تیم را نخواهد داشت و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه هیچ خط راه راهی بر روی پیراهن‌ های این باشگاه طراحی نخواهد شد.

برای طراحی جدید، این کمپانی از طرح شطرنجی در لباس‌ های این تیم استفاده خواهد کرد که مشابه طرحی است که بازیکنان تیم ملی کرواسی بر تن می‌کنند و رنگ‌ های این باشگاه در آن حفظ خواهند شد.

این موضوع با واکنش هواداران بارسـلونا در شبکه‌ های همراه بوده است.

عکس؛ دلیل اعتراض هواداران به طرح لباس فصل جدید بارسلونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403