تکنوفست استانبول آغاز شد


تکنوفست استانبول که اولین جشنواره هوانوردی، فضانوردی و فن آوری ترکیه محسوب میگردد، آغاز شد

تکنوفست استانبول که اولین جشنواره هوانوردی، فضانوردی و فن آوری ترکیه محسوب میگردد، در راستای هدفهای "حمله تکنولوژیکی ملی"، امروز در فرودگاه جدید استانبول آغاز میشود.

این جشنواره که از سوی تیم تکنولوژیکی ترکیه (وقف T3) و شهرداری کلان شهر استانبول، در فرودگاه جدید این شهر برگزار میشو، تا روز 23 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

تکنوفست استانبول، در کنار اهدای بزرگترین جایزه مسابقات تکنولوژیکی درتاریخ ترکیه، نمایشهای هوانوردی، سمینارها، اجلاس توسعه بین المللی و فعالیتهای دیگری را نیز در بر دارد.

مهمترین بخش این جشنواره، مسابقه تکنولوژیکی که در 12 بخش مختلف برگزاری خواهد شد میباشد.

به تیمهای شرکت کننده، در حین روند آمادگی برای توسعه پروژه هایشان، لوازم مورد نیاز داده شده و از توسعه پروژه توسط جوانان حمایت گردید.

مسابقات تکنولوژیکی در جشنواره تکنوفست، با حمایت شرکتها و سازمانهای بسیار مهمی چون آسلسان، بایکار، İGA، ایسباک، راکتسان، TAI، خطوط هوایی ترکیه، توبیتاک و ترکست ترتیب خواهد یافت.

در میان دیگر حامیان این جشنواره، میتوان از سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه، تی ار تی، آژانس آناتولی، دانشگاه بوغازایچی، دفتر سرمایه گذاری ریاست جمهوری، دانشگاه فنی گبزه، وزارت جوانان و ورزش، شهرداری کلان شهر استانبول، اداره آموزش ملی استان استانبول، دانشگاه فنی استانبول، دانشگاه دفاع ملی، وزارت صنایع و فن آوری، اداره صنایع دفاعی و دانشگاه فنی ییلدیز نام برد.

هدف از این جشنواره که شرکت در آن رایگان میباشد، ایجاد یک حمله تکنولوژیکی ملی در ترکیه و تبدیل کشور به جامعه ای که تکنولوژی تولید میکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403