نمایش اقتدار ارتش و سپاه در آسمان خلیج فارس


نمایش اقتدار ارتش و سپاه در آسمان خلیج فارس

به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس تمرین مشترک نیروی هوایی ارتش و سپاه در آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان آغاز شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، جانشین معاون تبلیغات ارتش با اعلام جزئیات رزمایش مشترک هوایی ارتش و سپاه گفت: به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس تمرین مشترک نیروی هوایی ارتش و سپاه در آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان آغاز شد.

سرهنگ یوسف صفی پور روز جمعه در حاشیه تمرین مشترک هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این دومین تمرین مشترک هوایی 2 نیرو در راستای آمادگی هرچه بیشتر است.


وی ادامه داد: 9 فروند هواپیمای اف 4 ، 4 فروند میراژ، 6 بروند سوخو22، 4 فروند توکانو، 3 فروند یاک12، 3 فروند بالگرد شنوک، 2 فروند بالگرد 212 در این رزمایش مشترک شرکت می کنند.


به گزارش ایرنا، جانشین معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا بیان داشت: این مراسم علاوه بر نمایش قدرت، پیام صلح و دوستی برای کشورهای دوست و همسایه است و اگر دشمنان و استکبار چشمداشتی به مرز و بوم ایران اسلامی داشته باشند در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.


دومین تمرین هوایی به محوریت ارتش، 31 شهریور به منظور نمایش اقتدار نیروهای مسلح، صیانت از آسمان جمهوری اسلامی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022