رژه نیروهای مسلح یزد برگزار شد


رژه نیروهای مسلح یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان یزد، روز شنبه در میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، مسئولان و جمعی از مردم حضور داشتند، یگان های نمونه نیروهای مسلح با نظم و ترتیب از مقابل جایگاه رژه رفتند.
پس از رژه یگان های منتخب، وسایل موتوری همراه با تجهیزات و امکانات نظامی از مقابل جایگاه عبور کردند و آمادگی، هوشیاری، قدرت و ولایتمداری خود را در مقابل توطئه های استکبارجهانی و حامیان آنها به نمایش گذاشتند.

**رمز ماندگاری دفاع مقدس، پیروی از امام حسین(ع) بود
استاندار یزد در این مراسم گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بخاطر پیروی ملت قهرمان و رزمندگان اسلام از قیام امام حسین (ع) بوده است.
محمود زمانی قمی با اشاره به اینکه در دنیا جنگ های مختلفی به وقوع می پیوندند و فراموش می شود به ماندگاری دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح نمود: ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه رمز این بقای دفاع مقدس است.
استاندار یزد با اشاره به اینکه دشمنی های استکبار علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد اظهار داشت: نیروهای مسلح و ملت فهیم با همدلی، آماده جانفشانی و دفاع از کشور هستند.
زمانی قمی تصریح کرد: دشمنان برای براندازی انقلاب و جلوگیری از پیشرفت آن خیلی تلاش کردند که به نتیجه ای نرسیدند و حتی در منظر جهانیان رسوا شدند.
وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و دفاع جانانه ملت قهرمان ایران، امروز خاورمیانه اسلامی ایجاد شده و موج اسلام خواهی در حال گسترش است.

** دفاع مقدس، موجب صدور انقلاب اسلامی شد
فرمانده سپاه الغدیر یزد هم گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شکست دادن دشمن، زمینه صدور انقلاب اسلامی را در دنیا فراهم کردند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: دوران دفاع مقدس، اوج عزت و اقتدار ملتی است که با ایمان به خدا بر تمام دشمنان پیروز شد و به راه خود ادامه داد.
یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس موجب گسترش نهضت های آزادیبخش در عالم شد و توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ناکام ماند.
جمیری یادآور شد: باید روحیه دوران دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ متعالی در بین مردم و جوانان رور به روز گسترش یابد که اقتدار کشور و شکست دشمن در گرو آن است.
وی اظهار داشت: ولایتمداری مردم و مسئولان و همدلی آحاد مردم همراه با بصیرت موجب شکست توطئه های مختلف استکبار علیه نظام است.
هفته دفاع مقدس با 2 هزار برنامه در استان یزد پیگیری می شود.
7536/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!