گردهمایی بزرگ فعالان قالب و ابزار کشور درشرکت ساپکو


گردهمایی بزرگ فعالان قالب و ابزار کشور درشرکت ساپکو

عصر خودرو- ششمین نمایشگاه بین المللی قالب، ابزار و مواد اولیه با هدف شناسایی و ارائه توانمندی های صنعت قالبسازی داخلی و صنایع وابسته از دوم تا پنجم مهرماه امسال در شرکت ساپکو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی ساپکو، در این گردهمایی صنعتی که هر دو سال یک بار میزبان فعالان صنعت قالب و ابزار داخلی و خارجی است، بیش از 135 شرکت حضور خواهند داشت.

شرکت ساپکو در نظر دارد تا در نمایشگاه ششم، نیازمندی های گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه طراحی و ساخت قالب های مختلف را در بازه های زمانی چهارساله تا سال 2030 جهت اعلام به سازندگان داخلی و خارجی ارائه کند.

در نمایشگاه امسال که در فضایی به وسعت 2500 مترمربع پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود، دستاوردهای قالبسازی، ریخته گری، فیکسچرهای تولید، قطعات استاندارد، ابزارآلات جانبی، فولاد، عملیات حرارتی و اندازه برداری در داخل و خارج به نمایش درخواهد آمد.

همچنین برگزاری همایش علمی و کارگاههای آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بودو تاکنون بیش از 20 مقاله در حوزه های مختلف قالب و ابزار جهت ارائه در این همایش ارسال شده است.

گفتنی است ، ششمین نمایشگاه قالب، ابزار و مواد اولیه از ساعت 9 تا 16 آماده حضور بازدیدکنندگان در کارگاه امور مهندسی ابزار، فضای باز و سالن جنبی آمفی تئاتر ساپکو خواهد بود.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها