کف بینی خط ثروت: 7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست


قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد....

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط ثروت یا خط پول را بدانید.

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط: آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

در ادامه با کف بینی خط ثروت و پول آشنا می شویم

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

۱. خط پول ( علائم ثروت)

آیا می‌خواهید بدانید پول کافی خواهید داشت و ثروتمند خواهید شد؟ علائم زیادی در کف بینی وجود دارد که نشان می‌دهد ثروتمند خواهید شد یا نه. حالا ما را دنبال کنید تا ببینید آیا خطوط پول را دارید یا نه.

مطلب مرتبط:کف بینی خط فرزندان: ۶ نکته برای رمزگشایی خط فرزندان از کف دست

کف بینی خط ثروت

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

در کف بینی خطوط پول وجود دارد. این‌ها خطوطی رو به بالا در زیر انگشت کوچک هستند.

– اگر تعداد آن‌ها زیاد بوده و عمیق، واضح و راست باشند نشان می‌دهد که شما باهوش بوده و در سرمایه گذاری موفق هستید. به علاوه افراد توانمند زیادی هستند که در زندگی به شما کمک می‌کنند. اگر خط خورشید شما نیز راست و واضح باشد، می‌توانید هم به شهرت برسید هم به ثروت.

– خط پول موج‌دار نشانه این است که ثروت شما در زندگی ثابت نیست. شما مشکلات زیادی در کسب و کار و شغل خواهید داشت. اگر می‌‌خواهید به موفقیت برسید، به تلاش بیشتری برای بالا بردن خود نیاز دارید – بدون توجه به توانایی و فرهنگ.

– خط پول متناوب نشانه شانس بد در ثروت است. شما در مدیریت کسب و کار و شغل با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. به علاوه، اگر شخصیتی تحریک‌پذیر و بی تحمل دارید، فردی هستید که توانایی پول درآوردن ندارید.

مطلب مرتبط: کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

۲. خطوط دیگر برای نشان دادن پول و ثروت

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

برای مشخص کردن این‌که فرد چه‌قدر ثروتمند می‌شود، خط پول به تنهایی کافی نیست. خطوط دیگری نیز هستند که تعیین می‌کنند پولدار می‌شوید یا نه.

کف بینی خط ثروت: تشخیص از روی خط خورشید

خط خورشید که یک خط عمودی است و زیر انگشت حلقه قرار دارد، نشانه محبوبیت، شهرت و موفقیت فرد است. بنابراین، اگر خط خورشید خوبی دارید، احتمالا موفق می‌شوید.

– یک خط شاخه‌ای که از خط خورشید آمده و به سمت انگشت کوچک می‌رود نیز خط پول نام دارد. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد شما ذهنی اقتصادی دارید، می‌توانید از دیگران کمک بگیرید و توانایی در مدیریت پول دارید. بنابراین، احتمال زیادی دارد که ثروتمند شوید.

– اگر شاخه خط خورشید به خط پول و خط خورشید متصل شود، احتمالا پولی غیر منتظره را در زندگی به دست می‌آورید. احتمالا ثروت زیادی را به دلیل شهرت کسب می‌کنید. به این معنا که درآمد زیادی را از کار پاره وقت به دست می‌آورید.

– اگر خط پول و خط خورشید توسط خطوط افقی کوتاهی قطع شوند، احتمالا باید به دنبال مردان زیبایی باشید که بر شهرت شما تاثیر گذاشته و ثروت شما را می‌دزدند. همچنین باید از نشان دادن ثروت به عموم اجتناب کنید

مطلب مرتبط: کف بینی خط خورشید: ۶ نکته برای رمزگشایی خط موفقیت از کف دست

۳. کف دست با شکل M ( علامت M بر کف دست)

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

در کف بینی چینی، اگر خط شغلی فردی از سمت خط سر به بالا رفته و به خط عشق برسد، با خط عشق، خط سر و خط زندگی، حرف M را می‌سازد. اگر این علامت را روی دست خود دارید، قبل از ۴۰ سالگی به ثروت زیادی می‌رسید. اگر در این سن موفق نیستید، نشان می‌دهد که به اندازه کافی تلاش نکرده‌اید یا تلاش‌های‌تان در مسیر درست نبوده‌اند.

۴. رنگ کف دست

به طور کلی اگر کف دست شما رنگ سفیدی داشته باشد، نشان می‌دهد شما با یک مرد یا زن ثروتمند ازدواج می‌کنید و ثروتمند می‌شوید. اگر قرمز باشد، پول درآوردن برای‌تان سخت است. کف دست زرد تیره نشان می‌دهد که احتمال ازدواج شما با یک فرد ثروتمند کم است. اگر نقاط قرمزی روی کف دست‌تان است، نشانه خوبی از ثروت است. این نوع کف دست معمولا کف دست کبدی گفته می‌شود. اگر چنین نقطه‌هایی روی دست خود دارید، می‌توانید کسب و کاری را از صفر شروع کنید و در کسب و کار موفق هستید.

کف بینی خط ثروت: کف دست نرم و چاق

در کف بینی چینی، فردی که کف دست نرم و چاق دارد معمولا به ثروت و افتخار می‌رسد. بر عکس، با کف دست سفت و باریک شما هیچ ارتباطی با ثروت نخواهید داشت. ازدواج شما با یک مرد ثروتمند غیر ممکن است.

۵. خط مدیریت پول

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

در کف دست، معمولا یک خط افقی وجود دارد که در بالای خط عشق و به موازات آن است. این خط معمولا توانایی مدیریت پول در فرد را نشان می‌دهد. اگر چنین خطی با طول متوسط دارید، در مسائل پولی دانا هستید و می‌دانید چگونه باید مراقب دیگران بود. حتی اگر روزی کار نکنید، شریک شما بسیار توانا و ثروتمند خواهد بود. می‌توانید در مدیریت پول به او کمک کنید.

۶. خط ازدواج

اگر خط ازدواج شما به سمت بالا و به سمت انگشت حلقه کشیده شود و ستاره‌‌ای نیز در انتها داشته باشد، شما با مردی ثروتمند یا مردی معروف ازدواج می‌کنید. بنابراین، در زندگی نگران پول نیستید.

۷. اشکال خط ثروت

شاخه رو به بالای خط سر

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

اگر خط سر شما یک شاخه رو به بالا داشته باشد، نشانه این است که شما در درآوردن پول مهارت دارید. شما در فکر کردن خوب هستید، پول را دوست دارید و می‌دانید چگونه از آن استفاده کنید. در مورد کسب و کارهایی که میزان موفقیت کمی دارند، باید به درستی تصمیم گرفته و وارد آن‌ها نشوید. همچنین توانایی زیادی در بردن شرط‌بندی دارید.

کف بینی خط ثروت: برآمدگی‌های کف دست

اگر برآمدگی‌های زیر یا بین انگشت اشاره و انگشت وسط، انگشت وسط و انگشت حلقه، انگشت حلقه و انگشت کوچک کاملا رشد کرده باشند، نشانه شانس خوب در درآوردن پول است. اگر چنین برآمدگی‌هایی دارید در درآوردن پول متخصص هستید و می‌دانید چگونه از راه‌های آسان پول کافی درآورید. از نظر شخصیتی، باهوش و انعطاف‌پذیر هستید و قانون خوبی در ارتباط با دیگران دارید. بنابراین، به دست آوردن ثروت زیاد، برای‌تان آسان است.

برآمدگی کامل تیر

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

برآمدگی تیر که در پایه انگشت کوچک وجود دارد نشانه خرد و توانایی فکر کردن است. با برآمدگی کامل تیر، شما در مدیریت کسب و کار خوب بوده و بخت خوبی در ثروت دارید. همچنین، در دیپلماسی خوب هستید و انطباق‌پذیری قوی دارید. بنابراین، اگر در کسب و کار و زمینه‌های اقتصادی وارد شوید، ثروت زیادی را به دست می‌آورید.

خط چشمان ققنوس

اگر خط‌های بالای اولین مفصل انگشت شست، یک دایره بسازند و شبیه به چشم ققنوس باشند، شما با مرد یا زنی ازدواج می‌کنید که باعث می‌شود در طول زندگی نگران پول نباشید.

خطوط در انتهای انگشت شست

خطوط واضح در زیر انتهای انگشت شست، نشانه ثروت است. اگر چنین خطوطی دارید، می‌توانید با تلاش به ثروت برسید. همچنین در پس‌ انداز پول خوب هستید.

کف بینی خط ثروت: خطوط در برآمدگی زهره

پنجره‌های مشبک زهره ( در پایه انگشت شست) خطوط مهمی در کف بینی هستند. اگر برآمدگی زهره نیز خوب رشد کرده باشد، نشان می‌دهد که با کسب و کار خانوادگی یا به هر دلیل دیگر، ثروتمند می‌شوید.

کف بینی خط ثروت:  7 نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

نکته: بخت ثروت یک فرد می‌تواند با خواندن خطوط کف دست تحلیل شود. به هر حال، کسب پول زیاد کاملا از روی خطوط پول کف دست مشخص نمی‌شود. باید بینی، صورت، ظاهر و غیره نیز خوانده شوند. مهم‌ترین چیز برای فهمیدن این‌که ثروتمند می‌شوید یا نه، تلاش شما برای خلق ثروت است.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:yourchineseastrology

کف بینی خط ثروت: ۷ نکته برای رمزگشایی خط پول از کف دست

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک