عکس ؛ پروازهای دخسوس علیه رویای مرد پرسپولیسی!


تیم ماشین سازی تبریز روز گذشته موفق شد پارس جنوبی جم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و اولین پیروزی خود در فصل جاری را جشن بگیرد. در این مسابقه پارس جنوبی نیز عملکرد بدی نداشت و موقعیت های زیادی را روی دروازه ماشین سازان ایجاد کرد اما این فرصت ها با بی دقتی مهاجمان و درخشش فرناندو دخسوس به ثمر نرسید. با توجه به اینکه ماشین سازی در نیمه دوم بازی...

عکس ؛ پروازهای دخسوس علیه رویای مرد پرسپولیسی!

دخسوس مانع از برد پارس جم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۲
عکس ؛ پروازهای دخسوس علیه رویای مرد پرسپولیسی!

فرناندو دخسوس در بازی روز گذشته ماشین سازی عملکرد خوبی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ماشین سازی تبریز روز گذشته موفق شد پارس جنوبی جم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و اولین پیروزی خود در فصل جاری را جشن بگیرد. در این مسابقه پارس جنوبی نیز عملکرد بدی نداشت و موقعیت های زیادی را روی دروازه ماشین سازان ایجاد کرد اما این فرصت ها با بی دقتی مهاجمان و درخشش فرناندو دخسوس به ثمر نرسید.

با توجه به اینکه ماشین سازی در نیمه دوم بازی دیروز عملکرد بسته ای داشت و با دفاع مطلق و به دنبال حفظ گل زده اش بود، شاگردان مهدی تارتار مجبور شدند روی به ارسال ها از جناحین بیاورند که در این امر دخسوس بسیار خوب کار کرد و بارها با خروج های به موقع نگذاشت حریف به هدفش برسد.

دخسوس که در سال های گذشته نشان داده دروازه بان خوبی است و یکی از برزیلی های محبوب در کشور ما است، روز گذشته نیز ناجی تیمش شد و اجازه نداد دروازه اش باز شود.

عکس ؛ پروازهای دخسوس علیه رویای مرد پرسپولیسی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)