ماموریت دشوار شهرداری همدان در بوکان


ماموریت دشوار شهرداری همدان در بوکان

همدان- ایرنا- تیم شهرداری همدان در شرایطی باید فردا /یکشنبه/ در هفته سوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور به دیدار سردار بوکان برود که کار سختی در این بازی خارج از خانه دارد.

به گزارش ایرنا، شاگردان بابک صمدیان در هفته سوم مسابقات در حالی به مصاف سردار بوکان می رود که برد هفته قبل مقابل استقلال اهواز روحیه این تیم را برای تداوم بردها دو چندان کرد.
شهرداری با یک برد و یک شکست از 2 بازی هم اکنون در رده ششم جدول 13 تیمی گروه یک لیگ دسته 2 فوتبال کشور و سردار بوکان نیز تنها با یک بازی و کسب یک امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته است.
سرداری ها اولین دیدار خود را مقابل استقلال اهواز در بوکان با تساوی به پایان رساندند و تیم شهرداری همدان در دو دیدار قبلی خود مقابل تیم های چوکای تالش و استقلال اهواز تنها موفق به کسب 3 امتیاز شده اند.

** صعود و سقوط در گروی برد و باخت
تیم شهرداری در صورتی که بتواند از این بازی سه امتیاز کسب کند چه بسا در بین سه تیم مدعی گروه یک جای بگیرد و شکست در این مسابقه نیز جایگاه شهرداری را در انتهای جدول رده بندی تزلزل می بخشد.
تساوی شاید به مراتب به سود شهرداری همدان باشد چرا که سردار بوکان از امتیاز میزبانی و حضور پرشمار هوادارانش بهره می برد و برای هر تیمی بازی در بوکان دشوار است.
از طرف دیگر بوکانی ها هم درصدد پیروزی در دومین بازی خانگی خود هستند تا جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشند.
تساوی این تیم مقابل استقلال اهواز هواداران را راضی نکرده است و انتظار دارند تیمشان حداقل در دیدارهای خانگی پیروز میدان باشد.

** شهرداری با یک تغییر راهی بوکان شد
اعضای کاروان تیم شهرداری تنها با یک تغییر راهی بوکان شدند. محمد خزایی ، مسلم باقری ، مجید شعبانی ، حسین کاظمی ، امین کعبی ، میلاد باقری ، پیمان حشمتی ، حامد بختیاری ، رضا کوهی ، کاظم صالحی ، مهدی زارعی ، هادی بلوری ، حامد میرزایی ، مصطفی قیصری ، مسعود رمضانی ، قاسم گرامی ، امین سوهانیان ، امید پورقنبری بازیکنان اعزامی به بوکان هستند.
مهدی توکلیان هافبک باتجربه و جنگنده شهرداری نیز به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند.
حامد بختیاری مدافع تازه به خدمت گرفته شده شهرداری در ترکیب تیم اعزامی قرار گرفت ضمن اینکه مرتضی کرمی دیگر هافبک شهرداری به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته و احتمال زیاد از هفته آینده در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

** ترکیب احتمالی شهرداری مقابل بوکان
به نظر نمی رسد کادر فنی تیم شهرداری همدان در بازی فردا دست به تغییر آنچنانی در ترکیب خود بزند.
محمدرضا خزایی، امین کعبی، پیمان حشتمی، حسین کاظمی، میلاد باقری، کاظم صالحی، رضا کوهی، حامد میرزایی، قاسم گرامی، مسعود رمضانی وامید پورقنبری به احتمال زیاد ترکیب تیم شهرداری را تشکیل دهند.

** دومین بازی شهرداری روی چمن مصنوعی
شهرداری همدان برای دومین بار در فصل جاری باید در چمن مصنوعی به میدان برود.
این تیم در هفته نخست مسابقات مقابل چوکا تالش روی چمن مصنوعی به میدان رفت که بازی را واگذار کرد.
شاگردان بابک صمدیان بازهم اشتباه قبل از شروع فصل را تکرار کردند و تنها با یکی دو جلسه تمرین در چمن مصنوعی به مصاف سردار بوکان می روند.

** ممنوعیت خبری کادر فنی شهرداری
نکته جالب توجه در باشگاه شهرداری، ممنوع شدن کادر فنی برای هرگونه ارتباط و مصاحبه خبری است.
کادر فنی این تیم که ارتباط دوستانه با رسانه ها دارند از سوی باشگاه برای انجام هرگونه مصاحبه و خبر با ممنوعیت مواجه شده اند.
این در شرایطی است که سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سابقه تدریس در رشته روابط عمومی و رسانه دانشگاه های همدان را دارد و این وضعیت ایجاد شده جالب توجه است.
دیدار سردار بوکان و شهرداری همدان روز یکشنبه اول مهرماه ساعت 17 در استادیوم خاتم الانبیاء برگزار می شود.
7520

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول