دانلود Lords Mobile؛ بازی استراتژیک و آنلاین پادشاهان موبایل در اندروید


موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی IGG است که پیش از این با بازی‌ محبوب و پرطرفدار Castle Clash به شهرت رسیده برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما باید امپراتوری خود را تشکیل داده و با نبرد با دشمنان اموال آن‌ها را به غارت ببرید. در این بازی باید با بهره گیری از هیروهای مختلف و نیروی نظامی و استفاده از...

موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی IGG است که پیش از این با بازی‌ محبوب و پرطرفدار Castle Clash به شهرت رسیده برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما باید امپراتوری خود را تشکیل داده و با نبرد با دشمنان اموال آن‌ها را به غارت ببرید. در این بازی باید با بهره گیری از هیروهای مختلف و نیروی نظامی و استفاده از هوش استراتژیک خود نبردها را برده تا منابع بیشتری در اختیار بگیرید.

این بازی آنلاین و چند نفره دارای صداگذاری زیبا و مهیج، گرافیک HD و کم نظیر و طراحی چشم‌نواز انیمیشن‌ها که نظر هر بازیکنی را به محض ورود به بازی جلب خواهد کرد. وجود دیتا در این بازی گرافیک زیبا خارق العاده آن را تضمین کرده و مطمئناً از دانلود آن پشیمان نخواهید شد. همچنین می‌توانید تصاویری از این بازی زیبا و مهیج را در زیر مشاهده کنید.

این بازی با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ و با بیش ۵۰ میلیون دانلود به یکی از بازی‌های محبوب گوگل پلی در این سبک تبدیل شده است. کاربران سیستم‌های اندروید ۲.۳ به بالا می‌توانند این بازی را از وبسایت اندروید زوم به صورت رایگان دانلود کنند. در زیر برخی از ویژگی‌ها و تغییرات نسخه جدید اشاره شده است و تریلری از این بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

برخی از ویژگی‌های بازی Lords Mobile

طراحی فوق العاده و جذاب بازی به صورت آنلاین با کاربران در سراسر دنیا مبارزه به صورت تیمی با میلیون‌ها کاربر انواع تجهیزات، آیتم‌ها و ساختمان‌های مختلف گرافیک HD و کم نظیر صداگذاری مهیج و جذاب کنترلرهای ساده و راحت پشتیبانی از تبلت و گوشی امکان ایجاد اتحاد و دعوت از دوستان امکان جاسوسی در زمین دشمن تغییرات نسخه جدید Lords Mobile رفع باگ‌ها و کرش‌ها بهبود رابط کاربری بروزرسانی افکت‌های صدا ایجاد یک رویداد جدید اضافه شدن منطقه جدید

تریلری از بازی Lords Mobile

دانلود فایل APK بازی Lords Mobile با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا بازی Lords Mobile با لینک مستقیم

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Lords Mobile

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه‌ com.igg.android.lordsmobile را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس