پیام جامعه مدرسین حوزه در پی عملیات تروریستی اهواز


پیام جامعه مدرسین حوزه در پی عملیات تروریستی اهواز

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه تروریستی اهواز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی آن را نشانه‌ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه تروریستی اهواز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی آن را نشانه‌ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ » (التکویر-9)

خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، کودکان و افراد بی دفاع کشور عزیزمان ایران که با حمله تروریستی عناصر تکفیری وابسته به استکبار جهانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز صورت گرفت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزین به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه‌ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردمداران نابخرد استکبار وایادی منطقه ای آنها باید بدانند؛ انقلاب اسلامی ایران و رشادت های ملت شهیدپرور این مرز و بوم در طول تاریخ انقلاب این واقعیت را به ثبت رسانده است که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ گاه تسلیم این گونه جنایت ها و خباثت ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقیر و بد طینت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه ای بر استواری ایمان اقتدار و اراده مردم وارد کنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های داغدار و مردم شهید پرور اهواز برای شهیدان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می نماید و از مسولان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی میخواهد ضمن شناسایی عوامل پیدا و پنهان این حادثه‌ی خونین با انان بر خورد جدی نمایند.

ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس