تحصیل دانش‌آموزان در خدمت به آرمان‌های انقلاب باشد


تحصیل دانش‌آموزان در خدمت به آرمان‌های انقلاب باشد

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری اینکه نسل امروز از نظر آگاهی عمیق‌تر از نسل قبل هستند، گفت: درس خواندن دانش‌آموزان باید در خدمت آرمان‌های انقلاب باشد.

تحصیل دانش‌آموزان در خدمت به آرمان‌های انقلاب باشد

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز، اول مهرماه در آئین نمادین نواختن زنگ مدارس در شیراز با بیان اینکه درس خواندن دانش‌آموزان باید در خدمت آرمان‌های انقلاب باشد، گفت: جوانان امروز از نظر آگاهی و بینش عمیق‌تر از نسل قبل هستند، پس آنچه نوجوانان و جوانان باید دنبال کنند این است که درس بخوانند تا در آینده از این دانش برای آرمان‌های انقلاب استفاده کنند.
وی با یادآوری اینکه امسال حدود یک چهارم جمعیت فارس به مدرسه می‌روند، افزود: سایر افراد جامعه تلاش می‌کنند تا این دانش‌آموزان با آرامش درس بخوانند و بر این اساس درس خواندن باید در خدمت اهداف و آرمان‌های ملتی باشد که برای رسیدن این جوانان به نقطه‌های کمال در کوشش هستند.
آیت‌الله دژکام بیان کرد: کشور امروز نیاز دارد که نوجوانان و جوانان با کمال جدیت بایستند و آرمان‌های نسل قبلی را حفظ کنند و به نسل بعد برسانند.
امام جمعه شیراز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب افزود: برای رسیدن به اهداف انقلاب فرصتی دو نسلی، معادل 60 سال زمان لازم است و امروز در نیمه‌های راه این مسیر هستیم و ادامه این راه به دست نوجوانان و جوانان است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس