دبستان پسرانه سما تبریز افتتاح شد


دبستان پسرانه سما تبریز افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس سما استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولان برگزار و دبستان پسرانه شماره دو سما تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در مجتمع دخترانه سما و مدرسه پسرانه سما (2) تبریز حاضر شد و همراه جمعی از مسئولان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

جوانپور در این مراسم بر استفاده بهینه دانش‌آموزان و مدارس از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در هر قسمتی از واحدهای دانشگاهی استان تاکید کرد و گفت: به‌منظور افزایش تعامل بین دانشگاه و آموزش و پرورش و آشنایی دانش‌آموزان با محیط علمی و دانشگاهی و امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌های بازدید مستمر از دانشگاه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

دبستان پسرانه سما تبریز افتتاح شد

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز گفت: امسال تحولات اساسی در حوزه سما از لحاظ عمرانی، فیزیکی و ارتقای کیفیت آموزشی و جذب بهترین و موفق‌ترین دبیران انجام گرفته است.

محمد نریمانی‌راد بر ایجاد سما اخلاق‌محور در تمام زمینه‌ها و ایجاد محیطی شاداب و آرام‌بخش برای دانش آموزان تاکید و ابراز امیدواری کرد با تلاش و همفکری و هم‌افزایی مسئولان و اولیای دانش‌آموزان، مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی جز بهترین‌ها در جامعه و تقدیم بهترین‌ها به جامعه باشد.

دبستان پسرانه سما تبریز افتتاح شد

وی از همکاران خود در حوزه سما قدردانی کرد و گفت: افزایش 25 درصدی جامعه دانش‌آموزی و استقبال خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در مدارس سما تبریز، نشانه تلاش و پشتکار و همت والای تمام دست اندرکاران مجموعه سما است.

دبستان پسرانه سما تبریز افتتاح شد

در ادامه این آیین جوانپور و هیات همراه با حضور و بازدید از قسمت‌های مختلف دبستان پسرانه 2 سما تبریز، این مدرسه را با 7 باب کلاس درس رسما افتتاح و دانش‌آموزان پس از عبور از دروازه قرآن در کلاس‌های درس خود حاضر و فعالیت آموزشی آنان آغاز شد.

انتهای پیام/4062/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !